Naturalis: Osvěžovač vzduchu a esenciální olejíček



Dnes tu mám pro vás taková voňavá doporučení. Prvním z nich je levandulový osvěžovač vzduchu ve spreji, který se jmenuje Prázniny v Provence. Už jsem pár takových osvěžovačů měla (asi na nich nějak ujíždím) a často se jednalo o velmi intenzivní umělou vůni. Tahle je jemná, dovolí mi postříkat celou postel a v noci mě z toho nebolí hlava. Vůně není moc výrazná, dlouho nevydrží (nebo alespoň můj nos ji nevnímá), ale to se mi líbí, protože v opačném případě to pro mě není moc příjemné. Využívám tedy především před spaním na polštáře nebo v obýváku, kdy si užívám pohodu u televize. Jo a taky jím občas osvěžím textilie, třeba deky na terase. Strička funguje skvěle, rozprostře vůni do jemné mlhy a nezanechá nepříjemné cákance.


Z čeho jsem naprosto odvařená je To pravé limetkové - prostý limetkový esenciální olej. Naprosto mě totiž uchvátila ta limetková vůně. Ona to totiž není nějaká citronová umělá tuctovka, ale skutečně příjemná jemná a svěží limetková vůně. Přidávám si ji do koupele, aroma lampy, ale nakapu ji klidně i na dřevěný uzávěr a provoním jí místnost či skříň s oblečením. Olejíček se může používat i jako parfém, ale teď v létě bych to asi nedoporučila. Přeci jen esenciální oleje mohou reagovat se sluníčkem, na to bacha. Od teď kupuju limetkový esenciální olejíček do zásoby, už mám totiž v butylce poslední kapky. 

Produkty mám z e-shopu Superpotraviny-Naturalis, což je česká sourozenecká společnost, která nabízí sortiment plný superpotravin nebo třeba přírodní kosmetiky, která je dle mé zkušenosti kvalitní a cenově velmi příznivá. Oba produkty totiž stojí něco přes sto korun. Tak na ně mrkněte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)