Top: březen



Už jsem se vám pochlubila svou nádhernou a božsky voňavou svíčkou od Jo Malone? Myslím že ne, tak tady ji máte. Jestli chcete někoho podarovat luxusní svíčkou, sáhněte po britské značce Jo Malone. Tahle svíčka s vůní červených růží voní na metry i takhle zavřená a nezapálená. A to balení, to je nádhera!


Oblíbenou vůní v březnu se stala Dream Fearlessly od Mary Kay. Moc se mi líbí její skleněný flakónek, který krásně ladí s ostatními vůněmi z této série. Jedná se o dřevitou, ale i květinovou vůni, která vydrží vonět celý pracovní den. Není nijak nepříjemně silná a vskutku rychle jsem si ji, asi díky tomu, oblíbila.


Poslední dobou ujíždím na peptidech. Na pleti i ve vlasech. Právě ve vlasových sérech vlastně obzvláště! Tohle Multi-Peptide Serum for Hair Density od The Ordinary je můj must-have. Po každém mytí hlavy jej vmasíruji do vlhké požkoky hlavy a pak už se jen těším z toho, že mě pokožka nijak nesvědí a není vysušená. Avšak výsledky týkající se růstu vlasů vám sdělím až po vypotřebování obsahu flakonku.


Mou nejoblíbenější řasenkou vůbec je they're Real! od benefitu. Ještě jsem neobjevila kartáček, který by mým řasám vyhovoval více a uměl řasy takhle prodloužit a zvýraznit. Škoda jen té ceny, řasenka mi poměrně rychle vysychá a koupí této řasenky si dělám radost jen výjimečně. 


Celou zimu na noc aplikuji na pleť pouze séra a olejíčky. Tenhle s názvem Squalane & Kamélie od Saloos je fajn. Jedná se o směsici různých olejů, tojí pár korun, je k sehnání v drogérii a pleť hezky vyživí. Pořídila bych si jej klidně znovu.

Jaké kosmetické produkty jste v březnu milovali vy?

3 komentáře:

  1. Squalane od Saloos zrovna používám a jsem s ním naprosto spokojená. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Theyre Real je super! Já si te'd oblíbila squalane od The Ordinary, ale příště tedy zkusím ten od Saloos. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký článek :) značku Saloos mám moc ráda!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)