Sothys: Desquacrem



Francouzskou kosmetickou značku, kterou lze sehnat pouze v beauty salónech asi nemusím dlouze představovat. Sothys se za roky, které působí na českém trhu stal poměrně fenoménem. Stejně jako jejich proslulý Desquacrem, aneb hloubkový enzymatický čistící krém na pleť. Tento produkt uvolňuje pleť a odstraňuje přirozeně produkované nečistoty, jako je pot a nadbytek mazu. Produkt voní po ovoci, ale i dřevu a pižmu. Aktivními látkami zde jsou výtažky z byliny šater a lipoaminokyseliny. Na setkání Beauty Blogerek mě pán zastupující Sothys na tento zázračný krém nalákal, neboť podle jeho slov při použití Desquacremu není třeba mechanického čištění pleti a to je něco na co já slyším!

Krém je vlastně taková mýdlová pasta, která se při kontaktu s vodou mění na jemnou mléčnou pěnu. Produkt se aplikuje na pleť v tenké vrstvě a nechává se minutu působit, pak vlhkými dlaněmi emulgujeme pomocí krouživých pohybů a pěnu následně smyjeme. Tyto dva kroky, tedy emulgaci a smytí se několikrát opakují, dokud se přípravek úplně nevstřebá. Následně pleť očistím tonikem a pokračuji ve své běžné kosmetické rutině. Přípravek by se měl používat tak dvakrát týdně, záleží však na typu pleti. A teď k výsledkům. Chápala jsem to tak, že po použití tohoto krému budu mít pleť dokonale vyčištěnou, že to rozpustí veškerý maz a ucpané póry. A ono ne a to ani po pravidelném používání. Avšak jinak je pleť čistá, to jo, ale čekala jsem ten zázrak, který mi byl popisován. Naučila jsem se ale tímto krémem odličovat líčení a využití našel, avšak znovu bych si jej už nekoupila, protože jak říkám, čekala jsem vyčištěnou pleť bez manuálního čištění. Produkt můžete sehnat tady a to za 870 Kč.


Jak hloubkově čistíte pleť vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)