Avéne: Tolérance Extreme Emulsion



Kdo mě zná, ví že má přecitlivělá pleť jen tak něco nesnese. Nejen, že ji téměř veškeré hydratační produkty dráždí, ale navíc ještě ucpávají. Najít na zimu, kdy má suchá pokožka potřebuje opravdu výživu, něco co dokáže pokožku uspokojit, není tedy jen tak. Díky projektu Beautyblogerky.cz a setkání s brand manažerkami českého zastoupení kosmetiky Avéne se ke mně dostal tento podle mého božský produkt Tolérance Extreme Emulsion. Neobsahuje ani deset složek, což má mít za účinek to, že v něm je minimum látek, které by mohly pleť iritovat. Navíc nepotřebuje konzervanty, neboť má naprosto inovativní aplikátor, kterým do produktu nejde kontaminovaný vzduch. 


Tato emulze je texturou lehčí, než krém ze stejné řady, avšak neznamená to, že není hydratační. Naopak emulze naprosto obstojně hydratuje mou susší pokožku, avšak naprosto bez podráždění. Produkt není parfemován, takže ani vůně není nečím, co by mohlo pleť iritovat. Složení je podle mě výborné a objevíme v něm i populární skvalan a nenajdeme v něm silikony. Produkt se chvíli po aplikaci vstřebá, nezanechává nějaký mastný film, pouze jemnou pokožku. Emulze se dobře roztírá a nijak sepod makeupem nedrolí. Za poslední roky je to jediný produkt, který mi neucpává póry a ani trošku mi nezpůsobuje akné. Kdybych mohla, vykřičím do světa, že tohle je můj produkt za posledních 24 let mého života!


Všem majitelům citlivé a problematické pleti tento produkt doporučuji, určitě se po něm podívejte, vyzkoušejte vzoreček, pokud je to možné. Věřím, že nebudete zklamáni, já si rozhodně jdu objednat další balení a podívám se i po dalších produktech této řady. Cena Extreme Emulsion se pohybuje kolem čtyř stovek, což není nějaká šílená pálka. Děkuji Avéne, tohle se povedlo!

Jaký produkt dostal do kolen Vás?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)