Kocostar: Plátýnkové masky na tělo



Nedávno jsem Vám ukazovala vtipné ovocné, zeleninové a květinové plátýnkové masky na obličej. Tentokrát jsem sepsala zkušenosti s dalším sortimentem od korejské značky Kocostar. Hydratační maska na nohy a na ruce je klasická ponožková a rukavičková maska, kterou navléknete na nohy a ruce, hodíte si na dvacet minut relax a po sundání zbytek produktu vetřete do pokožky. Ráda na  masku navléknu ještě huňaté ponožky zahřátí, ale samozřejmě se v nich pak i lépe chodí. Osobně tyto masky zbožňuji před velkými akcemi. Tyto dvě masky jsem použila na náš výroční firemní večírek. A cítila jsem se pak jako ryba ve vodě, aneb i taková maličkost, jako vyživená chodila a dlaně dodají dávku seběvedomí!


Značka Kocostar nabízí i jednorázovou masku na vlasy, která je stejně jako všechny masky plátýnková. Vlasy do ní zabalíte, jako do nějakého zábalu z ručníku a necháte dvacet minut působit. Nemusíte mít strach, zábal dobře drží nasvém místě a nic z něj neteče. Stejně jako předchozí dvě masky, obsahuje vyživující látky, ale tato i silikony. Co si budeme povídat, vlasy jsou po použití nádherné, nebyly suché a krepaté, ale vzhledem k obsahu silikonů to pro mě není něco, co bych na hlavu chtěla dávat nějak často. Avšak na speciální událost jsem si lesklé a poddajné vlasy užila, to ne že ne! 


Poslední produkt, který však musím velice vychválit je Happy Mask. Tentokrát plátýnková maska na obličej z jednoho kusu, která je napuštěna výživnými a hydratačními látkami. Masku jsem nechala působit půl hodiny a poté jsem se kochaa svou nacucanou pletí. Jestli je nějaká z masek Kocostar nejlepší, tak za mě tato! Všechny tyto masky stojí 129 Kč, krome zábalu na vlasy, který stojí 179 Kč. K sehnání jsou v síti prodejen Marionnaud.

Používáte tělové masky?

1 komentář:

  1. Já používám pouze masky na pleť ty plátýnkové mám docela dost ráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)