Top: prosinec



Asi Vás nepředstaví, že mým současně nejoblíbenějším produktem je tvářenka z vánoční kolekce 2017 s názvem Precious Rocks od Dior. Tuto značku dekorativní kosmetiky jsem si za poslední rok opravdu oblíbila a musím říct, že se všemi produkty pleťovými jsem nadmíru spokojená. Asi jsem zkrátka cílovka jejich pudrových produktů. Tato tvářenka je vskutku zajímavá, neboť na fotkách většinou vypadá oranžovější, zatímco ve skutečnosti je znát část růžových pigmentů. Mému tónu pleti dokonale sedla. Na fotografii můžete možná spatřit třpytky, kterými bylo embosování pudru ozdobeno, avšak po jejich setření je tvářenka naprosto matná, což mi vyhovuje. 


Na černý pátek, který se letos konal den před mými narozeninami, jsem si k tvářence pořídila i tuto rtěnkovou krásku. Jedná se o rtěnku Esteé Lauder Pure Color Envy. Já vlastním kousek ve variantě  Envy Sheer Matte - 310 Sheer Will. Okouzila mě především tím zajímavým jemně matným finišem a barvu asi nemusím komentovat, určitě jste si hned všimi, jak ladí k zmíněné tvářence. Rozhodně se o ní ještě rozepíši, protože rtěnku tohoto druhu ve své sbírce ještě nemám.


V zimě momentálně sahám po svěží vůni Chanel Chance Eau Tendre. Ač je to podle mě letní kousek, zamilovala jsem ji zrovna teď v zimním období. 


V práci jsme dostali jako dárek Multisport kartu na prosinec zdarma, takže já snad několikrát do týdne byla v sauně. Tam používám tento kartáč na tělo, který jsem si koupila v Ikea. Tedy popravdě jsem pak zjistila, že se jedná o kartáč na vlasy, ale co, mně dlouží k masáži těla dobře.


Kmín běžně používáme v kuchyni, avšak je známý i v likernictví, konzervárenství a farmacii, neboť má široké využití pro lidské zdraví. Je vhodný pro podporu imunitního systému a očistu organismu. Černý kmín pochází z jihozápadní Asie, kde jej používali už egypští faraóni. Ze semen se za studena istuje a fitruje olej, který má pikantní aroma a hřejivou chuť. Tento olej obsahuje 84% nenasycených mastných kyselin, na tuky cenných látek, jako jsou steroly a vitamín E. Dále je bohatý na vitamíny A, B2, B3, B6, D, E, F, a H! Kyselinu listovou, kyselinu panthotenovou a omega 3. V různých tutoriálech jsem viděla, jak si ženy tímto olejem masírují pokožku hlavy, aby podpořili růst vlasů, nebo jej zmiňují jako zázrak na akné. Já používám Sanct Berhnard kapsle Egyptský černý kmín třikrát denně pro podporu imunitního systému a celkově pro podporu mého zdraví. Jsem rozhodně příznivcem užívání pokud možno olejů a přírodních látek, než úplně syntetických vitamínů. Já účinek na podpoře imunitního systému cítím a mohu tento produkt doporučit. Podívejte se na něj jej tady na Elixi.cz.


V zimě na večerní události vytahuji hutnější a krycí makeupy. S jejich zapracováním do pleti mi pomáhá tato Houbička na makeup od Mary Kay. Jistojistě musím pochválit, že je černá a  podle mého elegantní. Dále vyzdvihnu její tvarování, díky kterému se mi makeup pohodlně nanáší po celém obličeji. Má ideální hutnost a zkrátka po namočení se krásně nafoukine, změkne a výborně se s ní pracuje. Za mě palec nahoru. 

Jaké produkty jste v prosinci milovali Vy?

1 komentář:

  1. Óóó ta tvářenka od Dioru je dokonalá :)

    Přeji Ti šťastný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)