Biodroga: Osvěžující oční fluid



O kosmetické značce Biodroga jsem se Vám již rozepsala tady. Další produkt, který jsem od nich testovala nese název Energise & Perfect, aneb Osvěžující oční fluid. Musím říct, že když jsem o tomto produktu poslouchala povídání, říkala jsem si, že to asi nebude nic pro mě, protože já jsem na hutné a výživné oční krémy. To jsem ještě netušila, jak mě tento malý produkt nakonec dostane! Tento fluid je podle mého určený spíše pro mladší ročníky, neboť funguje jakožto prevence počátečních známek stárnutí pleti v oblasti očních partií. Současně redukuje již vzniklé první vějířovité vrásky a linie z nedostatku hydratace. Výrazně zmírňuje otoky a kruhy v této citlivé oblasti, odstraňuje únavu a zajišťuje liftingový efekt a vypnutí očních víček. Dodává očnímu okolí hydro-lipidní rovnováhu a posiluje odolnost a přirozenou pružnost pleti.

A to složení!
Produkt disponuje kovovým roll-onem, což je něco, co na očních produktech umím ocenit, neboť pokožku nádherně osvěžují a věřím, že chlad má účinek na napuchlé oční okolí. Konzistence je fluidní, po nanesení až tekutá. Naprosto výborně se produkt vstřebává a jemně svěže voní. Produkt má pleťové zabarvení s jemňoulinkými částicemi odrážejícími světlo, takže na pokožce dodává projasňující efekt, který samozřejmě není na oko nějak viditelný, ale věřím, že v celku funguje.  Pokožka je po použití roll-onu krásně hydratovaná a jemná, otoky mi díky osvěžení a zchlazení rychle mizí a než vyjdu z domu, nejsem napuchlá jako ropucha. Tento oční fluid zanechává moje oční okolí naprosto přiravené na celý den, používám jej zásadně ráno i když se klidně dá použít i večer. Dobře na něm drží jakákoliv další péče, nebo makeup. Ač jsem si to původně nemyslela, Osvěžující oční fluid jsem si zamilovala hned po prvním použití a už teď se netěším, až jej spotřebuji, neboť jeho cena tady je 1 018 Kč. Mezitím si jej ale stále uživám a to i s jeho výbornými účinky na mé oční okolí.



Věnujete péči očnímu okolí?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)