Maria Nila: Heal Shampoo & Conditioner



Už tomu bude delší doba, co se mi díky projektu Beautyblogerky do rukou dostaly tyto dva produkty švédské značky Maria Nila. Ta čerpá z více jak 40 let zkušeností v oboru, na jejím vývoji se podílí profesionální kadeřníci a produkty jsou vyráběny ve Švédsku. Žádný z výrobků není testován na zvířatech a co se mi líbí nejvíce je, že produkty neobsahují sulfáty a parabeny, navíc jsou 100% veganské. Řada Heal, kterou vlastním, je určena pro problematickou pokožku hlavy.


Šampon je protizánětlivý a stimuluje růst vlasů. Poskytuje prevenci proti vzniku lupů a problémům vlasové pokožky. Obsažené aloe vera pokožku zklidňuje a vitamín E spolu s obsaženými peptidy stiulují vlasové folikuly a zvyšují tak růst vlasů. Aktivními složkai zde kromě těchto zmíněných složek je i pirocto-olamin, apigenin a kyselina oleanová. Když pominu jak mají produkty značky Maria nila roztomiá a praktická balení, tak také hezky jemně, ale také příjemně voní. Šamponu stačí aplikovat malinko a hezky pění. Po minutce působení jej z vlasů splachuji. Po tomto produktu mě pokožka hlavy nijak nesvědí, nevznikají mi lupy, na které při použití nevhodných produktů trpím. Vypadávání vlasů se však nezastavilo, ale už si ani nemyslím, že by to snad některý kosmetický produkt svedl. Musím však říct, že podle mého názoru mi při použití těchto produktů vlasy rostly opravdu rychleji. a jelikož si právě udržuji kratší sestřih, chodila jsem na zastřihávání rozhodně častěji.


Kondicionér stejné řady slibuje totéž. Tedy stimulaci vlasů, prevenci proti lupům, zklidnění pokožky, zamezení vypadávání vlasů, ale také snadnější rozčesávání. Kondicionér bych hodnotila asi jako každý kondicionér. S mými vlasy většinou nic moc neudělají, avšak ulehčí rozčesávání a zjemní mé tvrdé kudrnaté vlasy. Nemám proti němu něco špatného, určitě doporučuji používat kondicionér do sady k šamponu.


Za mě je tedy tato sada produktů velmi dobrá a určitě bych si ji pořídila znovu. Vyhovuje mi především to, jak zklidnila mou podrážděnou pokožku hlavy a kdybych si pěstovala dlouhé kadeře, určitě ocením jak mi po těchto produktech rostou rychle vlasy. Navíc se mi líbí filozofie značky. Produkty jsou k sehnání na e-shopu Bezva vlasy. Cena šamponu i kondicionéru je 299 Kč. Už delší dobu testuji jejich barevné masky, respektive černou variantu. Určitě si tedy počkejte na recenzi!

Znáte značku Maria Nila?

4 komentáře:

  1. Maria Nila se mi moc líbí a i mne strašně láká. Snad se k ní dostanu. Chtěla bych právě vyzkoušet ty jejich přelivy ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Já aktuálně testuji zase modrou řadu, co jsem měla MC boxu a jsem taky nadšená. :) Chtěla bych si pořídit plné balení ale dát za šampon 1200Kč/300 ml je poměrně dost. :/

    OdpovědětVymazat
  3. Maria Nila poznám, ale ešte som ju neskúšala, no veľmi rada by som, hlavne ich farby na vlasy :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  4. Značku teda vůbec neznám. Líbí se mi ale slibované účinky šampony. Ráda věci na vlasy střídám a tohle vypadá moc dobře :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)