Clarins: Instant Light Lip Balm Perfector



Dnes pro Vás mám recenzi jednoho, tedy vlastně dvou snad nejslavnějších balzámků na rty v širé blogosféře. Alespoň mně tedy přijde, že před nějakým tím rokem byly slavné Clarins Instant Light Balm Perfector nutností téměř každé blogerky. Z této řady Eclat Minute vlastním ještě další dva produkty, v zahraničí proslulé lesky na rty Instant Light Natural Lip Perfector a v současnosti nejoblíbenější Instant Light Lip Comfort Oil. 


Jedná se oprodukt, který vypadá a slouží jako balzám na rty, zároveň však dodává lesk jako lipgloss. Slibuje čtyřhodinovou nonstop hydrataci, lehké přirozené zabarvení a lesk. Ingredience vyživují, poskytují rtům komfort a ochranu. Balení produktů je kovové, minimalistické a líbí se mi, že okamžitě vidíte, po kterém odstínu zrovna saháte, máte-li jich stejně jako já více. Vlastním tmavší odstín 01 rose a světlější 03 my pink. Obě barvičky jsou růžové a světlé. Rty krásně projasní, avšak nějak výrazně nezabarví. Nedisponují silnou pigmentací. Produkt krásně voní.


Co se týče mých poznatků, tak se jedná o velice příjemný balzám na rty, který normálním neproblematickým rtům dodá dostatečnou hydrataci a zvláčnění. Rty vypadají přirozeně, jsou sjednocenější, lesklé a velmi jemné. Jedná se o báječný produkt na každodenní použití, já jej ráda nosím v kabelce, nebo jím přetírám rty v práci. Jestliže máte kůžičku na rtech vysušenou, popraskanou, tak bych na léčbu volila jiný produkt. V jednotivých odstínech nevidím prakticky rozdíl a použitívám ráda oba dva.


Určitě mohu tyto Instant Light Lip Balm Perfector doporučit a jsem si jistá, že až mi jednou dojdou, sáhnu po nich znovu, protože se jedná o takový luxusnější a reprezentativní kousek balzámku na rty, který krásně vypadá, voní a především rty parádně hydratuje a zkrášluje. Produkt beze slev stojí 590 Kč a je k sehnání v parfumeriích. Určitě Vám brzy povím i o dalších zástupcích řady Instat Minute.

Znáte péči o rty značky Clarins?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)