s. Oliver: For Him & Her



Není tomu tak dávno, kdy jsem se zúčastnila pohádkového večera, pořádaným pro představení nových vůní pro něho i ji od značky s. Oliver. O celém večeru, který završil dokonalým baletním představením jsem Vám psala tady. Dnes bych Vám ale ráda sepsala něco o těch samotných vůních o kterých to vlastně celé bylo.


Jak vidíte, produkty mají opravdu krásná jemná balení, jenž k sobě dokonale ladí. Jasně poznáte, která verze je dámská a která pánská. Balení jsou malá a perfektně se tak hodí do kabelky, pánská verze podle mě nesmí chybět v batohu, který muž nese například do fitka, nebo na fotbal. Po nějakém měsíci testování jsme se já i partner shodli, že vůně jsou kvalitativně opravdu velmi obstojné. Jedno nastříkání vydrží více jak půlden a vůně na pokožce hezky drží. Mně osobně se více líbí pánská varianta, než dámská, avšak svou vůni také používám a to právě v chladném počasí. Dámská verze FOR HER zaujme elegantní květinovou vonnou kreací, která prostřednictvím květinového srdce s tureckou růží, lehce ovocnou pivoňkou a jemnou magnólií vyzařuje ženskou smyslnost. V úvodu vůně přináší bourbonský pepř, temperamentní bergamot a exotický nádech liči. Pocit ženskosti celé kompozice zasazený do lůžka kosatce, pižma a jantaru doznívá v sametovém oparu. Pánská verze FOR HIM je klasická, avšak ne moc přehnaně kořeněná vůni. Přichází s dynamickými tóny černého čaje, čerstvého šťavnatého jablka a kořeněnou vůní černého pepře. V srdci se vyskytuje elegantní rozmarýn, pelagónie a lístky fialky. Vůně vrcholí v základu z tonkových bobů, mechu a pižma. 


Obě vůně jsou k sehnání například v drogériích Rossmann a to zhruba za cenu pohybující se kolem 600 Kč. Já jsem si obě verze oblíbila a především se kochám jejich designem. Ještě jednou děkuji milé Lucii, díky které jsme si užili náš večer a můžeme tak říct #themomentisours.

4 komentáře:

  1. Neznám, ráda si kupuju vůně z Avonu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty flakonky vypadají luxusně, a kolik že má balení ml?

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. Já na to koukala, přijde mi to úplně jako Chloe. :))

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerajú skvele :) určite ak budem mať príležitosť, tak ich ovoniam :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)