Detox Absolute: Organické mýdlo na tvář



Dnes pro Vás mám sepsanou svou zkušenost s organickým čistícím mýdlem pro každodenní péči o pleť slovenské značky Detox Absolute. Produkt obsahuje složky aktivního uhlí, mexického limetkového esenciálního oleje a rozmarýnu pro dokonalou hlobkovou očistu nejen problematické pleti. Dále mýdlo obsahuje organické mangové, kakaové a bambucké máslo díky kterému má jemnou krémovou konzistenciu a zabrańuje vysušování pokožky. Aktivní uhlí je známo svými čistícími vlastnostmi, aneb umí na sebe dokonale vázat nečistoty a nadbyteční kožní maz, taktéž bentonitový jíl hloubkově pročisťuje.


Mýdlo je klasicky černé, jak tomu u takových organických čistících mýdel bývá. Intenzivně nevoní, ale jemně jsou z něj cítit citrusy. Lehce jej v dlaních napěním smícháním s vodou a pak aplikuji do tváře, kde jím pleť chvilku promasíruji. Následně opláchnu a pokožku osuším. Pleť opravdu není vysušená, naopak hezky jemná a hydratovaná. Mýdlo neumí odličovat, ale je vhodné na následné dočištění pleti, po kterém není nutné používat hydratační krém. Zprvu jsem z produktu byla nadšená, pupínky  hezky léčil a pleť byla spokojená. Po delší době klasika v podobě ucpávání pórů, neboť v mýdlu je obsažen glycerín a již zmíněná přírodní másla, která jsou na moji pleť prostě hutná.


Když to shrnu, vlastnostmi mi mýdlo velice sedlo a byla jsem s ním opravdu spokojená, bohužel po delší době se u mě objevil problém ucpávání pórů. Citlivé pleti mohu produkt doporučit, stejně tak pleti problematické, ale i sušší, pokud jí nevadí ve složení hutnější přírodní másla. Nyní mýdlo používám na celé tělo a nemám vůči takovému použití žádnou výtku. Produkt seženete na e-shopu Folly.cz za 257 Kč a to tady. Navíc můžete mít dopravu zdarma, jestli chcete!

Znáte černá pleťová mýdla?

2 komentáře:

  1. Já jsem ještě pleťová mýdla neměla a vlastně mě ani tolik nelákají. Dávám přednost čistícím gelům nebo pěnám.

    OdpovědětVymazat
  2. Je hrozně drahé...výrobní náklady určitě nejsou kdovíjaké. A to mám přitom mýdla fakt ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)