Oliveway: Oční krém s bambuckým máslem



Tentokrát pro Vás mám recenzi na oční krém značky Oliveway. Tato přírodní kosmetická značka pochází z Řecka a inspiruje se řeckým územím a především olivovníkem. Společnost si zakládá na soužití s přírodou, respektuje sociální a ekologické zákony. Využívá inovativní způsoby přístupu k společenské zodpovědnosti a to životního prostředí, společnosti, kultury, trhu a pracovního prostředí. Kosmetika není testována na zvířatech, při výrobě využívá maximální množství nejkvalitnějších přírodních látek a snaží se minimalizovat množství chemických látek. Tato kosmetika je bez minerálních olejů, silikonů, SLS, parabenů a propylen glykol umělých barviv. Obaly jsou snadno recyklovatelné.


Vyzkoušela jsem Oční krém s bambuckým máslem, který obsahuje dále také lipozomové peptidy, jenž regulují enzymatickou rovnováhu, čímž chrání kolagenová vlákna před narušením, které vede k vzniku černých kruhů pod očima. Dále v krému najdeme látku escin a výražek z guarany, které mají lipolytický efekt a tedy pomáhají regulovat metabolismus a upravují mikrocirkulaci. Tím zabraňují vzniku váčků pod očima. Dále krém obsahuje organický olivový olej a koenzym Q10, což jsou výborné antioxidační látky. Celkové složení je z 96% přírodní.

Obal krému je ze skla, je masivní a možná i zbytečně moc velký a těžký. Tak či onak, produkt je trošku hutnější, ale krásně se aplikuje, roztírá a ihned vstřebává. Nezanechává oční okolí nějak dlouho umaštěné. Stačí ho použít jen troška. Voní po olivách, ale opravdu jen decentně, sama tu jejich vůni nemusím, ale u tohoto krému mi nevadí, není výrazná. Co se týče výsledků používání po delší době tak oční okolí se cítí být v pohodě, je hydratované, krém jej nijak nedráždí. Možná jsem zaznamenala i úbytek váčků a kruhů po očima, ale může to být také tím, že více odpočívám, těžko říct. Nemám co bych krému vytkla a mohu Vám jej doporučit. Seženete jej na stránkách Oliveway zde a to za cenu 649 Kč za 30 mililitrů, které je snad nemožné spotřebovat.


Je nějaká parfemace, kterou u produktu nesnesete?

14 komentářů:

  1. Už dlhšiu dobu hľadám dobrý očný krém, najlepšie na prírodnej báze. Tento ma veľmi zaujal, hlavne teda jeho zloženie a to, že jeho parfumácia je len mierna. Síce mám rada keď produkty pekne voňajú, no niektoré by prebili aj parfém.

    OdpovědětVymazat
  2. S parfemacemi mám obecně docela problém. Nemám ráda přehnané a výrazné vůně. Naopak miluji vůni levandule, pomeranče a v poslední době i třeba vanilky :)

    Můj Bio svět

    OdpovědětVymazat
  3. Žádný oční krém nepoužívám, ale do budoucna bych určitě chtěla :) Tenhle krém zní dokonale ♥ Já asi nemám vyloženě nějakou parfemaci, kterou bych nesnesla, záleží produkt od produktu.

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na očních krémech závislá. Je pravda, asi bych je normálně ve svém věku nepoužívala, ale nosím kontaktní čočky a celkově mám okolí očí strašně suché.. :-)

      Vymazat
  4. S touhle značkou nemám ještě žádné zkušenosti, ale tenhle krém nevypadá špatně, i když já jsem na oční krémy často dost líná a zvlášť večer, když používám na pleť už tak výživné produkty, tenhle krok často zahrnu k tomu a nic speciálního na oči už nepoužiju :) Ale jinak mám nejraději asi kávový oční krém od Dulcie :) A co se týče parfemací, tak dřív jsem moc nemusela kokosovou vůni, ale v poslední době se mi v některých produktech naopak začíná moc líbit :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou leností to znám, nejsi v tom sama, ale snažím se být důkladná! :-) A s kokosem to mám obdobně. :-)

      Vymazat
  5. Já nemám ráda takové parfemace co by osvěžovače na záchod, takové až hodně divně citrusové :D.
    Olivové vůně mi nevadí :).
    Sháním nějaký skvělý oční krém, protože každý, který jsem zatím zkoušela mi nebyl příjemný v oblasti očí

    OdpovědětVymazat
  6. zaujímavý produkt :) ja tiež nemám nejaké vône, ktoré by mi prekážali...skôr nemám rada, ak produkty nemajú žiadnu vôňu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajímavé, většinou se setkávám s tím, že moc lidí parfemace nemustí. :-)

      Vymazat
  7. Co jeste mohu doporucit ohledne zdravi oci, tak je tento doplnek stravy https://www.kontaktni-cocky-levne.cz/protectum-ginkgo-extra-30-kapsli . Uzivam ho a zmirnila se mi alergie v lete a i oci jsou silnejsi a neboli tolik. Mirka

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Oční krémy jsou super, dřív jsem používala tekové ty osvěžující, které mi při práci na počítači vždycky moc pomohly. Teď už ale sázím na jiné zázraky, jako je třeba guarana. Když ji užívám pravidelně, energie mám na rozdávání.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)