Avril: Bio krém na oční kontury



Dnes mám pro Vás tip na bio oční krém od francouzské značky Avril, jenž cílí na to nabídnout dostupnou kosmetiku každé ženě a to z hlediska kvality, ceny i ekologie. Tento krém je vhodný pro všechny typy pleti. Obsahuje bio arganový olej, meruňkový olej a bambucké máslo. Organická voda z damašské růže je známá svými regeneračními schopnostmi a myslím, že produkt voní právě po ní. Používá se ráno i večer a nanáší se v tenké vrstvě jemnými poklepy do očního okolí. Dle mého názoru je vhodný především pro mladší pleť. Krém hydratuje velice obstojně, avšak obávám se, že by postarší a velice suché pokožce v hydrataci nestačil. Toto je krém, který je naprosto lehoučký, možná bych jeho konzistenci popsala jako gelovo-krémovou. Struktura krému tak lehká, že produkt na pleti vůbec necítíte, okamžitě se vstřebá, avšak oční okolí zanechává hydratované. Je tedy parádní pro všechny, kteří nemají rádi hutné, výživné krémy a nebo pro mladší ročníky. Produkt jsem si oblíbila právě v letním období, kdy mé oblíbené hutnější krémy ráda měním za ty lehčí.  Krém není testován na zvířatech, neobsahuje parabeny ani minerální oleje. Složení není čistě přírodní, ale také není nijak špatné. Za sebe mohu produkt doporučit. Navíc se jedná o 40 mililitrů krému, které snad na oční okolí ani nejde vypotřebovat. Seženete jej na stránkách nu spring a to tady za 209 Kč.


Používáte bio kosmetiku?

6 komentářů:

  1. Ten vypada opravdu povedene :-) Hutnejsi kremy mi nevadi, ale v lete se obcas hodi neco lehciho :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám hutné velmi ráda, ale na léto ráda odlehčím, alespoň přes den. :-)

      Vymazat
  2. Ten vypada opravdu povedene :-) Hutnejsi kremy mi nevadi, ale v lete se obcas hodi neco lehciho :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Na Avril se budu muset víc zaměřit, prý mají super přírodní micelárku. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)