Kérastase: Bain Prévention Shampoo



Konečně jsem se dostala k tomu vyzkoušet produkt od známé vlasové značky Kérastase. Tato značka je vlastně takovou "vlajkovou lodí" v péči o vlasy a působí pod firmou L´Oreal Paris. Je hodnocená jako výjimečná, moderní a luxusní vlasová péče. Za celý život jsem měla vytipovaných několik produktů, které jsem chtěla používat, ale vlastně jsem vždy dala přednost nějakému jinému produktu od konkurence. Prvním mým produktem, který jsem měla tu možnost používat, je šampon z řady Specifique a to Bain Prévention. Jedná se o zklidňující šampon, který je určen pro časté mytí normálních vlasů. Zklidňuje vlasovou pokožku hlavy, obnovuje její ideální stav a preventivně působí proti padání vlasů které, jak již víte, je mým problémem. Řada Specifique je vlastně léčebná a její péče se zajímá o narušenou vlasovou pokožku a přípravky obnovují její přirozenou rovnováhu a navracejí tak vlasům zdraví.

Produkt má designově povedené balení, víčko je šroubovací, což je trošku nepraktické, ale nijak mi to nevadí. Šampon krásně voní a to tak "lékárensky", už jen z té vůně mám pocit, že mi produkt musí můj problém s vlasy vyléčit. Šampon dobře pění, stačí ho troška. Vlasy umyje tak, že až vržou, což je dobře a je nutné po něm použít kondicionér, neboť šampon neobsahuje silikony a další zkrášlovací složky. Je tedy vidět, že se opravu zaměřuje na problematiku pokožky hlavy. V návodu se píše, že by se měl postup šamponování dvakrát opakovat, asi pro lepší pročištění pokožky, tak to tak také dělám. Těžko posoudím, zda mi vlasy padají méně, neboť v poslední době jsem v nejlepší fázi co se týče padání vlasů a zaměřuji se právě na dobrou péči o pokožku hlavy, což se mi zdá, že tento šampon dělá dobře. Nemám s ním nějaký problém a moje pokožka hlavy se cítí být v pohodě. Mohu jej tedy doporučit těm, kteří se také snaží o to mít pokožku hlavy v rovnováze, například po nějakém onemocnění kůže, nebo vlasových cibulek.


Šampon mám z e-shopu Parádivka.cz, kde jsou k sehnání produkty značky Kérastase. K sehnání je přímo zde a to za cenu 399 Kč. E-shop je mi sympatický, neboť má přehledné kategorie, díky kterým si produkt snadno vybere přesně podle svého typu vlasů, nebo problematiky. Všechny výrobky jsou skladem, takže doručení je opravdu rychlé. Navíc při nákupu nad 1000 korun je doprava zdarma. Nezapomeňte, že stále probíhá giveaway!

Máte zkušenost se značkou Kérastase? 

7 komentářů:

  1. to vypadá dobře, zatím jsem tuto značku nezkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to bylo poprvé a teda takový účinek jsem nečekala, vždy jsem ji měla za značku, co dbá na takové to zkrášlování, né na péči o pokožku. :-)

      Vymazat
  2. Tak to je přesně něco pro mě, mrknu na něj!
    K.

    OdpovědětVymazat
  3. ja som si v poslednej dobe Kérastase veľmi obľúbila:) Najradšej by som vyskušala všetko:DD

    OdpovědětVymazat
  4. Se značkou Kérastase zkušenost nemám, ale jejich šampony mě lákají čím dál více :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)