Top Of October



Po dlouhé době jsem měla chuť zase sepsat oblíbené produkty za uplynulý měsíc. A tak Vám přináším seznam věcí, které jsem používala opravdu každý den a v říjnu byly mými nejoblíbenějšími.

Dove - Derma Spa Goodness3

Tělové mléko značky Dove jsem objevila ve svém dm boxu. Řada goodness3 je navržena speciálně pro každodenní péči o suchou pokožku. Krém se parádně roztírá, ihned zasychá, příjemně voní a jo, moje pokožka se po něm cítí dobře. Mrzí mě ale, že do produktu zase nacpali silikon, který mi na pokožce těla nevadí jako na pleti, ale stejně. Proč? 

bareMinerals - Complexion Rescue

O tomhle produktu bych mohla básnit celé dny a snad i noci. Je božský a to ve všech směrech. Pokud hledáte nějaký tinted moisturizer (v tomto případě gel-cream) tak rozhodně doporučuji tento. Více se o něm můžete dočíst v samostatné recenzi, kterou uvidíte už velice brzy.

Crazy Rumors - Black Cherry

Narazila jsem na známé balzámy značky Crazy Rumors. Značka nabízí veliké množství různých příchutí, od žvýkačkové, mintové, po popcornovou, colovou, nebo kávovou. Já vůbec nevěděla, kterou zvolit. Nakonec jsem vybrala příchuť Black Cherry, která je sladká a chutná mi jako třešňová cola. Balzám obsahuje především makadamiový olej, nebo bambucké máslo, dále spoustu dalších esenciálních olejů a navíc jsou slazeny přírodní stévií. No podívejte se sami!

Balzám se dobře aplikuje, na rtech je příjemný a skvěle se vstřebává. Rty mi udržuje v parádní kondici, navíc výborně chutná a je zcela přírodní. K sehnání je za 89 Kč na stránkách Blueberryhill, což je eshop s přírodní kosmetikou, kde najdete mnohem více, než jen přírodní balzámy na rty.


Mary Kay - Sheer Dimensions Powder

O nové tvářence jsem už básnila v samostatné recenzi. Tuhle krásku jsem si v říjnu opravdu užívala. Líbí se mi, že není třpytkatá, ale přesto na tvářích vytváří přirozený dojem. Není moc pigmentovaná a to proto, aby dodala obličeji jakousi svěžest, avšak stejně se to s ní dá pořádně rozjet. Mám ji ráda především v kombinaci s kouřovkami z nové Naked Smokey od Urban Decay.

Co bylo Vašimi oblíbenci v říjnu?

10 komentářů:

  1. Jé tyhle balzámky mám děsně ráda! Já mám kávový! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Z téhle nové řady Dove mám krém na ruce a je vážně skvělý, ale taky mě trochu mrzí to složení.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ty balzámky taky můžu... Dívala jsem se na stránky zmiňovaného eshopu a chci se zeptat - máš zkušenost s těmi od značky Soaphoria? Ten s příchutí růže mě dost láká... Díky, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leni, balzámky na rty Soaphoria mě také lákají, ale ještě jsem je nezkoušela..

      Vymazat
    2. Leni, já mám z toho eshopu balzám od Crazy rumors i od Soaphorie. Oba jsou moc fajn. Balzám od Soaphorie je asi více lehčí, takže pokud hledáš výraznou hydrataci, sáhla bych spíš po CR. Ten mi hodně pomáhá i na popraskané rty. Oba dva balzámy používám na střídačku, od Soaphorie doporučuji vůni lipového květu, to je úplná paráda :) Mirka

      Vymazat
  4. "avšak stejně se to s ní dá pořádně rozjet" - to mě pobavilo:D A na kosmetiku MK se teď chci kouknout, na kolik třeba výjde tahle tvářenka?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D Gabčo je trošku dražší, stojí kolem 700 Kč.. ;-)

      Vymazat
  5. Tvářenka má krásnou barvu <3 Já jsem si tenhle měsíc hodně oblíbila dekorativku od Estee Lauder a taky nové gely na obočí od Clinique, ty jsou fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  6. já už se moc těším na recenzi toho Bare Minerals...přimlouvala bych se za co nejdřívější článek :D 17.listopadu jedu do Phy a ráda bych si předtím něco početla :D já teď momentálně ujíždím na maskách a krémech od Havlíka a séru od Kiehl´s :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)