Hairburst: vitamíny pro růst vlasů



Jak už jste se dočetly, trápí mě dlouhodobé vypadávání vlasů, kvůli kterému jsem sáhla po vlasových vitamínech značky Hairburst. Ty jsou oblíbené především v zahraničí a k nám se dostaly poměrně nedávno. Tento doplněk stravy mě zaujal především svou širokou nabídkou obsažených, přírodních látek. Příspěvky o těchto vitamínech budou dva. V tomto prvním Vám o nich něco povím, v tom druhém Vám za měsíc poreferuji o výsledcích.

Hairburst slibuje: růst delších a pevnějších vlasů, zvýšení pevnosti a pružnosti vlasů, zabránění lámání vlasů a výživu vlasů zevnitř.


Hairburst obsahuje látky pro růst vlasů jako je:  Biotin, který hraje důležitou roli ve zvyšování úrovně keratinu v těle. MSM (metylsulfonylmetan), což je základna síry, která je stavebním prvkem pro vlasy a také udržuje fázi růstu vlasů. Kolagen je druh proteinu, který bojuje se suchými a křehkými vlasy. BCCA poskytují energii a jsou takovým palivem pro vlasové buňky, ale i svaly. Silica pomáhá s řídnutím vlasů, obnovuje vitalitu vlasů. Selen zabraňuje tvorbě lupů a vysušování pokožky, také podporuje hustotu vlasů. Zinek napomáhá silným vlasových folikulům. Kyselina hyaluronová vlasy vyživuje a to do hloubky pokožky hlavy. Vápník pomáhá s vypadáváním vlasů, potřebuje ke svému vstřebávání vitamín D, který Hairburst také obsahuje. Kyselina listová je důležitá pro zachování barvy vlasů a taktéž napomáhá růstu. Vitamíny řady B jsou známé svou podporou růstu vlasů. Vitamín A zastavuje vysoušení pokožky a vlasů, za závěr vitamín C, díky jehož nedostatku mohou vlasy také vypadávat.


Jedná se tedy o vitamíny a další přírodní látky, které do jídelníčku dodávají všechny důležité vitamíny a živiny, které tělo potřebuje pro růst silnějších a delších vlasů.  Jinak ještě musím dodat, že kvůli obsaženému biotinu a MSM je důležité dodržovat pitný režim.

Teď tedy budu po dobu 30 dnů užívat ráno po jídle dvě tobolky a uvidíme za měsíc. Jak určitě víte, nejde mi o urychlení růstu vlasů, ale především o snížení vypadávání a naopak zahuštění vlasů.

Doplněk stravy Hairburst je k zakoupení zde a vy mi prosím napište, co si o doplňcích stravy, jako je tento, myslíte?

7 komentářů:

  1. Ráda bych Hairburst také vyzkoušela, ale zatím mě odrazuje cena :/ Ale přeju ti, ať vidíš výsledky!

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám Biosil, je to na podobné bázi :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda Biosil používala dlouhodobě už od základní školy a i právě přes jeho účinky mi vlasopád před těmi lety začal. Pokud si pamatuji tak obsahuje jen biotin, kyselinu pantothenovou, zinek a oxid křemičitý a to mi asi nějak nestačí. :-)

      Vymazat
  3. Já právě moc nevím, co si o podobných vitamínech myslet a zkušenost s tím bohužel nemám. Každopádně bych něco podobnéhi potřebovala taky, vlasy se mi hrozně lámou :/ tak jsem zvědavá, jak s nimi budeš spokojená a těším se na článek s výsledky :).

    OdpovědětVymazat
  4. Já sama podobný přípravek užívám, ale Hairburst bych chtěla vyzkoušet, tak ještě měsíc počkám a uvidím, jak budeš spokojená, abych potom nelitovala možných vyhozených peněz :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si nemůžu pomoci, ale já těmto konkrétním vitamínům a doplňkům stravy nevěřím. Podle mě je lepší začít užívat klasické vitamíny, které tělu chybí, a to se projevu na špatné kůži, vlasech, atd. Já nedám dopustit na komplex vitamínů LifePak a za jiné je měnit nebudu.

    OdpovědětVymazat
  6. Já věřím v to, že jsou vitamíny pro tělo opravdu prospěšné a proto si je taky z https://www.jml-zlin.cz/cs pravidelně objednávám. Jestli je to však účinné i v případě podpory růstu vlasů netuším, aleurčitě podporuju to, že to chcete zkusit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)