Avéne: Lehký hydratační sjednocující krém



Značka Avéne je známá svými výrobky pro citlivou pleť a to díky složení obohacenému o termální vodu z Avéne. Sama mám se značkou mnohé zkušenosti, především na střední škole jsem její produkty používala hojně a proto se k ní ráda vracím.

Tento produkt je lehce tónovaný, na fotografii vidíte odstín, který je velice tmavý a prvně jsem se ho lekla. Rozhodně musím vyvrátit tvrzení, že je vhodný pro všechny odstíny pleti. Bohužel tohle prostě nemůže sednout ženám s velmi výrazným růžovým podtónem a nebo bledulkám. U mně se produkt docela dobře rozetřel a dal jen lehoulince tmavší nádech, nic hrozného, ale světlejší a růžovější pleť to vstřebat opravdu nemůže. Produkt slibuje optimální hydrataci a neutralizaci drobných nedokonalostí. Taktéž slibuje rozjasnění a to díky dvou aktivním látkám: Meiboserinu a Lipomucinu. Termální voda z Avéně zajišťuje dlouhodobou hydrataci a zabraňuje vypařování vody z kůže. Krém obsahuje SPF 30, takže pleť je chráněná před nepříznivým slunečním zářením.


Krém má úzký aplikátor, který mám ráda. Je hygienický a nadávkuji si s ním přesně potřebné množství. Produkt je příjemný, lehce se roztírá. Má výživnější strukturu, podle mě je vhodný spíše pro normální až sušší pleť. Na pleti je krém příjemný, je chvíli cítit, ale poté se vstřebá. Hydratace mi vyhovuje, pleť se necítila suše, ale pro sušenky to nebude to pravé ořechové. Co se týče korekce, tak ta je opravdu jemná a nečekejte, že vám zakryje akné, nebo jiné nedokonalosti, spíše opravdu jemně sjednotí tón pleti. Finiš je přirozený a spíše trošku "dewy". Krém jsem si oblíbila a mám jej ráda místo makeupu do školy. Nanesu tedy samostatně tento krém a pak už jek korektorem zakryji nedokonalosti. Není třeba jej pudrovat. Taktéž je možné pod krém používat hydratační sérum. Bohužel já nemohu krém používat jako denní péči, neboť ve složení je silikon, který mi z dlouhodobějšího hlediska ucpává póry. 


Za sebe mohu produkt doporučit normální až suché pleti, která hledá dobrý denní krém, nebo lehoulince tónující krém a pleť nemá nejsvětlejší, holt trošku tmavší prostě je. Hydrataci a výživu pro mou pleť splňuje, pleť neirituje. Škoda jen toho silikonu, protože ten pro mnohé z nás není ke každodennímu používání vhodný, nám prostě a jednoduše ucpe póry. I tak mám ale krém ráda a opravdu ráda jej aplikuji místo makeupu a tedy na kratší dobu, než na celý den. Největší nevýhodou je však zabarvení tohoto krému, neboť to opravdu každé nesedne.

Produkt jsem obdržela v rámci výzvy pro portál Blogerky.cz a k sehnání je v lékárnách, nebo se na něj můžete podívat zde. 40 mililitrů stojí 559 Kč. 

Máte zkušenosti se značkou Avéne? 

6 komentářů:

  1. Avéne pečující kosmetiku mám moc ráda (a termální vodu, samozřejmě :)) Akorát je (u většiny lékárenských značek) škoda, že make-upy a korektory bývají hodně do oranžova a tmavé :(

    Janina z Blogopisu
    bloggopis.blogspot.cz
    janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, bohužel lékárenské značky nějak nezvládají ty barevné odstíny.. :/

      Vymazat
  2. Škoda trochu toho odstínu. Já tenhle produkt nezkoušela ale teď o něm hodně čtu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Avene mám ráda, měla jsem od nich krémy, masku a termální vodu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju značku Avene, střídala jsem to většinou s Biodermou, ale mám pocit, že Avene mi sedí lépe, tak jsem si minulý týden nakoupila v lékárně vše od Avene. Tento krém mě taky velice láká, ale bohužel bych potřebovala maličko větší krytí. Zkusím si říci v lékárně o vzoreček a uvidíme :))

    http://glamourmoment.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzoreček určitě vyzkoušej. :) Jinak já mám Avéne rozhodně radši než Biodermu. :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)