Wishlist pro rok 2015


Minulý rok byl co se týče plnění mých materialistických přání více než úspěšný! Letošní rok na svých přáních moc nepolevím a budu stejně, né-li více náročná. Letos bych si ráda dokoupila věci, které po letech už dosloužily a potřebuji nové. Taky bych si ráda udělala radost dražšími věcmi, po kterých mé srdce touží. Ráda si přeji něco "lepšího", protože na tu věc dlouze šetřím, odříkám si kvůli ní a celkově utužuji ten pocit, že si ji opravdu přeji a není to jen chvilkový rozmar. Nakonec to, že za ni sama zaplatím hodně peněz. Jo mám to prostě ráda. Máte rádi, když vám dražší věc někdo koupí, nebo když si ji můžete koupit sami?

Prosím berte wishlist jako vždy s nadsázkou. Jsou to věci, které by se mi líbily. Toužím po nich, ale samozřejmě nemám ani to štěstí, ani tolik peněz si je všechny pořídit.

Vlněný kabát
Už jsem to psala ve více wishlistech, ale bohužel mi je můj starý středoškolský kabát velký a jedna obyčejná náhrada za něj sežmožkovala asi do týdne. Tak tedy už dva roky obcházím obchody a hledám adekvátní kabát, klasického střihu v černé, nebo šedivé barvě. Odmítám platit dva tisíce za 100% polyester a hledám nějaký, který mi sedne a aspoň s nějakou částí vlny. Snad příští sezónu, doufám!

Kotníčkové boty
Letos jsem je sehnala, úžasné, velurové, na tkaničky. Nádherné na podzim i jaro. Milovala jsem je.. A normálně se na nich udělala, jen tak pro nic za nic, díra. Dobře, vyreklamovali mi je, vrátili peníze, ale nemám boty! Takže můžu shánět nové.
Taky máte špatnou zkušenost s botami od Bati? Nejsou to první boty, které se mi opravdu po krátké době z ničeho nic rozsypaly.

Melissa baleríny
Klasické černé baleríny by měla mít každá z nás. Mám je a to kožené, avšak už jim potáhne na pátý rok a začíná to na nich být znát. Sáhnout chci letos po Melisskách, které jsou velmi chválené, ale mám problém s výběrem modelu. Tak snad najdu v letošní kolekci nějaké vysněné, umírněnější v černé barvě. 

Stříbrné hodinky
Hodinky mám v plánu jako dárek k narozenino-vánocům (mám narozeniny měsíc před Vánoci a dárek mám prostě k oběma těmto dnům dohromady). Nebo možná za promoci. Přála bych si nějaké menší, jemnější stříbrné, vybírám zatím u MK, Fossil, nebo Marca Jacobse, protože se mi jejich hodinky líbí zatím nejvíce. DKNY, nebo momentálně frčící Daniel Wellington mě zatím moc nenadchluly..

Pandora prstýnek
Pandoří přívěsek v tomto roce neplánuji, nejdříve až k promoci. Ale moc se mi líbí tenhle prstýnek, tak snad si jím někdy udělám radost!

Dioptrické brýle
Bohužel patřím mezi ty, co mají trojky dioptrie a nevidí bez kontaktních čoček ani svou dlaň. Jak jsem zmínila, nosím kontaktní čočky a každý kdo je nosí ví, jak jsou nepohodlné, pokud chcete skočit do krámu pro rohlíky, na poštu, nebo s košem. Opravdu nesnáším to trápení se s nimi jen kvůli pěti minutám. Plánuji tedy nějaké obyčejné, levnější, obroučkové a hlavně menší brýle. Zatím mám v plánu požádat mamku, zda by mi k svátku nepřispěla na skla. 

Silver Happy Plugs
Jo líbí se mi. Líbí se mi jak ladí ke stříbrnému iPhonu a nemám žádná pěkná a dobře hrající sluchátka, tak proč ne?

Michael Kors Sutton Bag
Řeknu vám to takhle, mám svou milovanou Selmu Messenger a jednu otrhanou kabelku z Tally Weijl, která už značně dosluhuje, nevejde se do ní ani klasický sešit. Pokud v ní nesu pití, nemohu mít svačinu. Pokud mám svačinu, musím doma nechat pití. Prostě a jednoduše, potřebuju pořádnou kabelku do školy. Vybrala jsem Sutton, protože se mi líbí její oblejší tvar. Jsem s kvalitou Korse spokojená a je mi jedno, že ho má každý. Má příští kabelka bude prostě tahle. 

MAC Lipstick
S těmito rtěnkami jsem spokojená, mám je ráda. Pěkně voní, konzistence cremesheen mi sedí a vyhovuje, tak proč si nekoupit další.

NARS Domination - 4 Well Cheek Palette
Ano, na obrázku vidíte vánoční limitku, která už snad ani k sehnání není. Já mám letos v hlavě téměř stejné složení jen v jiném designu. Paletka obsahuje bronzer, rozjasňovač a dvě tvářenky. Nádherné odstíny a úžasný NARS! Bohužel nebyl přesně tento typ v paletky v Polyvore aplikaci, kde jsem wishlist tvořila. Tahle paletka má být také limitkou a já jen doufám, že mi ji mamka sežene při své plánované návštěvě Londýna.

Guerlain Météorites Perles de Blush
Tahle kráska zůstane jenom snem, protože je pro mě nedostupná. Avšak kdyby to nebyla limitkou a měla jsem víc čas na pořízení, určitě by byla moje, protože je to pro mě ta nejkrásnější tvářenka, kterou jsem zatím viděla. Takže ji tu mám, v domnění, že letos najdu nějakou svou vysněnou tvářenku.

Chanel Chance Eau Tendre
Taky jste typ ženy na vůně? Znám slečny, které se vůbec nevoní, já naopak vůně a parfémy miluji a umím si představit, že bych si co týden kupovala novou. Letos jsem zamilovaná do této krásky a vůbec bych nepohrdla tím, ji získat.

Teda řeknu vám, že je to spousta věcí za spoustu peněz, tak uvidíme jak se s tím letos poperu! 

Počem touží vaše srdce? :-)

9 komentářů:

  1. Zrovna tyhle hodinky mám a happy plugs jsem dostala k Vánocům, ale zlaté :). Kotníčková boty také hledám, mám už jich několik, ale chtěla bych další.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak letos mám na wishlistu několik podobných věcí jako ty :) Kotníčkové boty také potřebuji a hodně uvažuji, že investuji do Vagabond, ale ještě přesně nemám vybraný model. Balerínky Melissa si chci také pořídit, ale asi nějaké nude nebo růžové ještě také přesně nevím a Sutton je také moje láska. Mám Hamilton, tak si říkám, že Sutton zase úplně už nepotřebuji a proto se rozhoduji ještě mezi Jet Set. Protože tenhle typ kabelky se mi zdá ještě víc praktičtější :) No uvidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem si Sutton už koupila a je to prostě kabelka pro mě, neuděláš s ní chybu, ale je pravda, že Jet Set by byla praktičtější. :)

      Vymazat
  3. Hezký wishlist :) také mám ráda méně, ale kvalitních věcí. Mac rtěnky jsou skvělé a kabáty mám ráda ze Zary.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má slova, v Zaře jsem koukala, ale spíš se mi víc líbily v Mangu. :) Asi ale nakoupím až příští sezónu. :)

      Vymazat
  4. krásný wishlist :) také si letos přeji Pandora prstýnek <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou nádherné, na ten můj jeden co mám poslouchám neustále nějaké komplimenty. :)

      Vymazat
  5. Presne tu Chanelku by som chcela tiez :O Povodne som chcela inu, ale tuto som dostala minule v Sephore k nakupu ako vzorku..a je...megauzasna! <3
    A tiez by som rada nejake hodinkya nejaku MAC rtenku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)