Alpecin C1 - Kofeinový šampon proti vypadávání vlasů


Alpecin C1 Hair Energiser je kofeinový šampon, který posiluje oslabené vlasové kořínky a předchází tak dědičnému vypadávání vlasů. Alpecin proti vypadávání bojuje díky kofeinu. Kofein brání negativnímu působení testosteronu přímo ve vlasových koříncích a zajišťuje tím přísun energie potřebné k růstu vlasů. Tento šampon stimuluje růst vlasů ve vlasovém kořínku, které také posiluje. Účinná látka je ve vlasu prokázána už po 120 sekundách působení, což tedy znamená, že napěněný šampon necháte na vlasech dvě minuty působit, následně až opláchnete. 


Je nutné zmínit, že všem tento šampon nepomůže, každý má totiž příčinu vypadávání vlasů jinou. Za vyzkoušení ale určitě stojí. Já používám vždy jednu lahvičku ročně, protože se bojím, kdybych jej používala neustále, budu vůči němu imunní. Tenhle zázrak mi vždy aspoň na chvíli padání vlasů zmírní a nové vlásky po něm raší jako divé. O růstu vlasů ani nemluvím, avšak mně rostou vlasy rychle i bez něj, takže těžko soudit.
Berte tento šampon jako takový malý tip ode mě, jak bojuji s vypadáváním vlasů. Ještě vám mohu doporučit masáže vlasovými toniky, nebo vodami. Dále mi občas prospívá olejová masáž hlavy.

Koupíte jej v lékárnách, nebo na internetu a to zhruba za 170 Kč.

Jak bojujete s vypadáváním vlasů Vy? :-)

7 komentářů:

  1. To zní dobře, podívám se po něm. Já s tím bohužel nebojuju nijak, ale měla bych už začít :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sestra se mě nedávno ptala, jestli neznám nějaký šampon proti vypadávání vlasů, takže jí ho určitě doporučím. :) Mně osobně nejvíc pomáhá kokosový olej, je to takový všelék. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zrovna kokosák, jako jediný z olejů, na vlasy vůbec nesedí.. :/

      Vymazat
  3. Tak tenhle článek je pro mě jako stvořený, zrovna potřebuji nasbírat pár těch zkušeností, abych se rozhodla, jaký produkt vyzkoušet.. Momentálně jím lžičku dýňového oleje denně, že prý to pomáhá na vlasy, že je i zlepší.. Ale pro jistotu si asi i zajdu za doktorkou, abych zjistila ten pravý důvod, protože mě najednou začaly vypadávat.. dost a myslím, že počasím to není :/ Ale asi se podívám i po tomto šamponu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oleje jsou vnitřně fajn. :) Jinak k doktorce určitě zajdi, sama lituji, že jsem to v době největšího vypadávání podcenila a nedopadlo to dobře.... ;)

      Vymazat
  4. Mě začali vypadávat vlasy loni v září, tak jsem začala užívat doplněk stravy Biosil Plus a dříve než za měsíc mi přestaly vypadávat.. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně vypadá strašně moc vlasů po umytí. Vůbec nevím, jestli bych to měla nějako řešit či ne. Mám jich na hlavě pořád miliardu :D...
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)