MeMeMe - Beat the Blues Skin Illuminator


Mememe je britská značka, která není na našem trhu nějak dlouho. Inspirovala se starověkými Řeky a bohémy. Značka se snaží neustále zlepšovat a většinu jejího týmu tvoří ženy. Splňuje kritéria veganů i vegetariánů.

Beat the Blues je jednoduše řečeno tekutý rozjasňovač. Je to dupe slavného Benefit High Beam. Nabízí se ve dvou barevných variantách. Růžové, kterou mám já a zlaté. Růžovounká Pearl Pink se hodí pro bledulky a nebo slečny s růžovým podtónem pleti, zlatá Oyster Gold naopak pro opálené a snědší slečny. Já zvolila růžovou variantu, protože se mi zdá něžnější a ke mně vhodnější. Nakonec si ale určitě pořídím i onu zlatou.


Rozjasňovač je v krásném balení, které se mi líbí, vzor krajky není nikdy nudný a matné víčko mě okouzlilo. Jednoduché a působivé. Balení je malinké, ale vydrží věky. Na všechna místečka na obličeji, kde rozjasňovač používám mi stačí jediná kapička, kterou nanesu na hřbet ruky a následně prstem, či štětcem dál aplikuji na lícní kosti, do vnitřních koutků očí, pod obočí, nad horní ret a na hřbet nosu. Rozjasňovač se dá vrstvit, já svou jednou kapičkou dosáhnu přirozeného, nenuceného rozjasnění. Pokud chcete například večer zazářit, stačí přidat. Také můžete přidat tento produkt do vašeho makeupu, denního krému, nebo primeru pro celkové rozjasnění pleti. Produkt mi vydrží celý den s tím, že se postupně ztrácí, což mně nijak nevadí.


Na ruce vidíte malou kapičku a vedle ní je napravo produkt ve stejném množství rozetřený - bohužel ten krásný přirozený lesk mi nešel fotoaparátem zachytit.

Prostě a jednoduše je to velice dobrý produkt, za příznivé peníze. 12 ml seženete na Art Of Visage za 169 Kč. 

Používáte rozjasňovače? Jaký je Váš oblíbený? :-)

8 komentářů:

  1. Stále se sebou debatuji zda tento nebo 'slavný' benefití rozjasňovač :)
    Máš krásné nehty. Jakýpak to je lak? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem dlouho debatovala, teď mám jasno. :)
      Děkuji, je to nějaký Essence z jejich "lepší řady" pro francouzskou manikůru a na prsteníčku je holografický Sally Hansen - In The Spotlight. :)

      Vymazat
  2. na tento rozjasnovač už mám políčeno docela dlouho, ale stále jsem
    zvažovala, zda by za to stál a nebo radši zainvestovat do Benefitu :)
    díky tobě mám ale jasno, příště dávám na netu do košíku až budu objednávat paletku Sleek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé ten je krásňoučký! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Rozjasňovače nepoužívám, ale tento vypadá dobře :)

    http://evasdreamworldcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. nikdy jsem rozjasnovače nepoužívala teda:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle typ rozjasňovačů mám moc ráda, na pleti vypadají nádherně a jsou přirozené :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)