Gabriella Salvete - Enamel laky na nehty


Neodolala jsem slevě v drogérii Teta a musela jsem si odnést dva laky od značky Gabriela Salvette a to z kolekce Enamel. Po hodině vybírání, jsem si odnesla krásně čistě fialovou 110 a nádherně studenou červenou 115.

 
/Prosím omluvte lak na kůžičce, ale došly mi uchošťoury na korekci a byl to pro mě nadlický výkon nehty takhle nalakovat! :D /

Laky mají 11 ml a širší štěteček, který mám moc ráda. Velice rychle schnou, což mě opravdu překvapilo! Oba tyto odstíny kryjí perfektně v první vrstvě, kterou jsem vyfotila i na fotografiích. A výdrž je taková běžná, spíše lepší, 3 dny bez odření, pak postupně začínají dělat kazy a klasicky se začnou opotřebovávat u konců. Laky mají obsahovat zpevňovač, panthenol a vitamín D

K výběru značka nabízí opravdu velké množství barev, ať už bez třpytek, tak s nimi, průhlednější i sytější barvy. Už se těším, až zase najdu nějakou akci a nakoupím si další laky z této kolekce! Běžná cena se pohybuje kolem 79 Kč. Za sebe je mohu jen doporučit!

Máte nějakou zkušenost s kolekcí Enamel? Jaké jsou Vaše nejoblíbenější laky na nehty? :-)

13 komentářů:

  1. Z téhle řady mám tak 6 kousků, což je dost vzhledem k tomu, že mám celkem kolem 20ti laků. :) Obvykle je kupuju v Rossmannovi v akcích za 20 - 30,- a po čase se divím, proč jsem vzala tak "divný" odstíny. Třeba třpytivé hnědý, zlatý s podivným nádechem,... :D Tyhle dva se mi líbí, ale poslední dobou mám raději pastelový a tlumený odstíny.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké:))) podle mě ale spíše zimní odstíny ještě:)) já už nakupuju jako divá spíš ty jarní:D:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pastelových a světlých jarních odstínů mám docela dost, tak jsem udělala zásobu ještě těchto :D :)

      Vymazat
  3. ten fialový lak je nádherný <3

    OdpovědětVymazat
  4. Odstíny sis pořídila strašně krásné! Taky se po nějakém podobném těmto dvěma musím podívat:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné odstín, takové by se mi také moc líbily! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím tyhle laky vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  7. "Náhodička" - ten fialový mám tiež.;-) Je nádherný!♥ Inak, na drobné nedokonalosti pri lakovaní odporúčam korekčné pero (napr.) od Essence, funguje perfektne:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle znacku zatim vyzkousenou nemam, ale ten fialovy me uplne nadchl! Uzasny!
    http://dombydom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné barvičky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)