Top Of Summer


Jsou tu oblíbenci, tentokrát nejen za srpen, ale i za červenec, vlastně za celé léto. V létě se prakticky nelíčím a jedním z důvodů je, že ani nikam nechodím, protože v těch vedrech se to pro mě nedá..

Mixa - Zklidňující péče proti začervenání s OF 15 CC krém
O Mixe bylo přes léto hodně slyšet. Nejdříve jsem ji chtěla ignorovat, ale pak jsem tento krém obdržela v Ladyboxu a řekla jsem si, proč ne, zkusím ho. Světe div se, pupínky se po něm neobjevily a pleť byla ok! Používám ho na noc, protože neobsahuje SPF, 8% koncentrace glycerinu a výtažků z růže slibuje úlevu sušší pleti, ale já bych ho doporučila i té normální a smíšené, zas tak suprově nehydratuje a vím, že na zimu mi stačit nebude, zkusím proto potom 10%. Krém nijak nevoní, má příjemnou konzistenci, dobře se vstřebává a hlavně, opravdu nedráždí citlivou pleť.

Mixa - 24 h zklidňující hydratační krém

Po zkušenostech s předchozím krémem jsem přemýšlela, že bych mohla zkusit denní se SPF, proto jsem sáhla po tomto CC, které má za úkol ulevit od zarudnutí, což já tak trochu potřebuji. Obsahuje květ arniky, vitamín B3, kofein a OF15. Hypoalergenní složení mě opravdu nedráždí, ale krém poměrně hodně voní, až tak, že mi z toho dráždí oči a ty vždy po nanesení krému slzí. Jinak je krém fajn a mohu ho doporučit, přijde mi, že se po dlouhodobějším používání pleť opravdu méně červená. Pro mě důležitým faktem je, že jsou produkty v tubičkách, jsou tudíž hygienické a poměrně dobře skladné k cestování.
Oba mixácké krémy stojí něco přes sto korun a jsou na ně často akce a různé slevy.


Essence - Get Big Lashes Mascara
O této řasence bylo řečeno a psáno mnohé, třeba zde. Je to pro mě jediná voděodolná řasenka, která se ani nehne a navíc stojí kolem šedesáti kaček! A aby jedno navíc nebylo málo, má ještě jedno super navíc. Dělá nádherné řasy! :-)

Bourjois - Cendre De Rose Brune Blush
Má krásná, nová tvářenka, která dělá přirozené jemně růžové tváře, recenzi najdete zde.

Dr. Popov - Propolisová mast
Nemusím asi komentovat. Léto - spáleniny. Tahle mast mi zachránila kůži, popraskané paty i koutky úst, také hojila štípance. Více jsem o ní psala tady.

Ozalin - Levandulový krém
Pro mě jednička, která umí spravit popraskané paty! Obsahuje například lecitin a je vyráběn z karlovarské vřídele přímo v Karlových Varech. Božsky levandulově voní, což je při večerní aplikaci naprosto úžasné a navíc stojí něco kolem třiceti korun. 

Garnier - Miraculous oil Brushing Express
Na tuto novinku už chystám recenzi, je stále v období testování, ale používala jsem ji celkem hojně. Olej slibuje rychlejší schnutí vlasů až o polovinu a chrání před fénováním, nebo třeba žehlením a přitom díky arganovému oleji dodávat lesk.

Batiste - Suchý šampon pro hnědé vlasy
Sháněla jsem na léto nějaký suchý šampon, avšak jako brunetka to s nimi nemám lehké. Proto jsem sháněla na internetu nějaké ty spešl pro tmavé vlasy. Načetla jsem na tento docela chválu a já teda nevím. Nepřijde mi, že by to byl takový zázrak. Jediné co ale opravdu oceňuji je, že fakt není v tmavých vlasech vidět. Každopádně jako emergency při naléhavých případech stačí.

A co jste v létě nejvíce používaly Vy? Máte zkušenosti s některým ze zmíněných produktů? :-)

Follow on Bloglovin

4 komentáře:

  1. ja som najviac pouzivala asi Biodermu AR kompaktny make-up, lebo ten vydrzal aj vsetky tepla aj vsetko :)


    Inak ak ta zaujima ako vyzeraju v skutocnosti AVON ruze a lesky recenzia tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/avon-ruze-lesky-ake-su.html

    OdpovědětVymazat
  2. Neviem ale ja som s tou špirálou od Essence nebola veľmi spokojná...neviem či aj tebe ale mne lepila mihalnice.. ;) určite sú aj iné,lepšie a nie drahé vodeodolné špirály :)

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je tedy neslepovala a to jsem zastáncem přirozenějších řas, ale každému stejné řasenky nesedí. No já tedy nikdy v drogerii 100% voděodolnou řasenku nenašla, kromě téhle :)

      Vymazat
  3. ja som najviac používala olejček na končeky vlasov :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)