Recenze produktů z květnového Ladyboxu 2013


Svůj první box jsem vyhrála u Dashulky - děkuji! Chtěla bych Vám sdělit své dojmy a hlavně zrecenzovat produkty, které jsem měsíc testovala.

Nejprve mě zarazilo to, jak je krabička malá, na fotkách se mi nikdy taková nezdála. Je ale krásně pevná, krásně růžová a všestranná. Momentálně v ní skladuji svou sbírku rtěnek, určitě by se mi jich hodilo více!
Po otevření mě překvapil dopis, který mi gratuloval k výhře, to bylo od Ladyboxu moc milé, děkuji Terezo! Dále je zde dopis se seznamem výrobků, který je naprosto kouzelně zapečetěn a musím se přiznat, že jsem neměla srdce na to tu pečeť zničit a otevřít ho, studovala jsem ho tedy u jiných bloggerek. Dále jsou v boxu různé reklamní materiály k produktům, což mi nevadí, ráda čtu různé prospekty.


Květnový Ladybox tedy obsahoval 7 výrobků:

Lambre Tekuté oční stíny - plné balení (3,5ml)
Určitě víte, že toto byl personalizovaný produkt, já jakožto výherce jsem neměla možnost si vybrat, ale přesto se mi tvůrci strefili do vkusu. Zrovna tuto barvu stínů jsem si moc přála. Byla jsem tedy nadšená, navíc krémové stíny mám opravdu ráda. Avšak... Když stíny nanesu a rozetřu barva zmizí a zůstanou jen nafialovělé třpytky. Když přidám intenzitu novým nátěrem začne se produkt cuckovatět  nevypadá dobře.  Bude vyhovovat těm, co chtějí shimmer, fialové odlesky, ale ne bílý odstín. To já naopak chci a proto je to pro mě zklamání. Musím ale pochválit výdrž, ta je opravdu solidní.

Jak vidíte bílá pigmentace je špatná, po rozetření zůstane shimmer, ve skutečnosti spíše fialový - nepodařilo se mi ho zachytit..

Le Chaton Výživná tvarohová maska s medem - plné balení (100g)
Ano, ano ano!! Tato maska mě zachránila po probděné noci po párty, ale také po záchvatech mé citlivé pleti. Když ji na půl hodinky nanesu má pleť je uzdravená a zklidněná. Určitě doporučuji všem citlivkám, které se potýkají s takovými problémy! Navíc hydratuje, regeneruje a mně příjemně voní. Za mě tedy kozy doporučuji!

Le Stafford Shine Head spray (50ml)
Zrovna u této značky bych si přála a více by se mi hodil suchý šampon. Lesky na vlasy ještě nějaké mám ani je nepoužívám. Avšak neztratí se, prostě ho vystříkáte a využití se určitě najde hlavně na večerní události, nebo plesy. Tento lesk je na vlasech příjemný a efekt dělá viditelný, určitě doporučuji.


Palmer´s CBF Lotion pleťové mléko (50ml)
Pleťová mléka nepoužívám od té doby, co nepoužívám makeup. Respektive použiji je, když nanesu makeup. Takže mi možná tohle balení vystačí na rok. Normálně kakaovou vůni nemusím, ale tohle mi opravdu voní  na pleti je příjemné (smývám micelárkou). Odlíčí bez problémů. Nevidím tedy žádné mínus, nebo plus. Normální pleťové mléko, které příjemně voní. :-)


Iven Cosmetics Collagen speciál s elastinem  (10ml)

Tento krém mě velice zaujal, hlavně svou vůní. Zkoušela jsem ho poctivě, ale účinky nějak nenacházím. Hydratuje to jo, ale jsem z něj trochu v rozpacích. Nic jiného totiž nedělá.. Tak nevím zda možná po dlouhodobém používání, nebo třeba na zralejší pleti.. ale u mě nic moc, na to kolik stojí plná velikost se zázraky nekonají.


Duck Island Bath foam and shower gel Mandarin and Bergamot (30ml)

Luxusní britská značka hotelových sprchových gelů nám přináší svého zástupce. Mně voní jako záchodová vůně. Ale umyl mě, přežila jsem, byl fajn, proč ne. :-)


Marvis zubní pasta Strong Mint (10ml)

Jedná se o bonus navíc, který se na léto určitě hodí! Miluji maličká balení zubních past! Pastu jsem vyzkoušela, je příjemná, ale nějak extra strong mentolová mi nepřišla. Bělícího účinku jsem si po pár použitích také nevšimla. Už ji mám ve své kabelkové kosmetické taštičce a hodnotím tedy kladně.

Celkově Ladybox hodnotím pozitivně a veškeré produkty u mě našly uplatnění. Největší radost mi tedy udělala jak já říkám kozí maska :D Nejmenší právě oční stíny, ze kterých jsem paradoxně měla ohromnou radost, dokud jsem je nevyzkoušela.. Kdybych obdržela suchý šampon pravděpodobně skáču i z něj. Ostatní produkty mi přijdou zajímavé a užitečné. 

Určitě se mi Ladybox moc líbil a přimělo mě to k tomu se o něj více zajímat. Co se týče červnové edice tak ta mě hrozně moc nalákala a radím, abyste se na ni podívaly, protože vypadá hodně zajímavě! Mně se asi kvůli nedostatku financí (ježdění po přijímačkách není levná záležitost) vyhne a tak budu závidět těm co ji budou mít :D

Co říkáte vy na květnový Ladybox? :-)

3 komentáře:

  1. Já jsem s výrobky spokojená, v podstatě všechno jsem využila:) O té kosmetice Iven taky nevím, co si mám myslet, ale řekla bych, že tenhle výrobek asi ocení spíš starší ročníky...

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, tak nejvíc mě asi zaujala ta maska :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)