Missha - Perfect Cover BB

Máme tu další bíbíčko po Skin 79, tentokrát od Misshy, který mi byl poskytnut eshopem Missha.cz, za což děkuji. Najdete zde spoustu výrobků od této značky, která nabízí jak dekorativní, tak i pečující kosmetiku.


Tento BB krém slibuje:
Vysokou krycí schopnost, ale zároveň přirozenost
Odstranění pigmentových skvrn
Skvělou hydrataci
Zlepšení stavu pokožky
Hojivý a uklidňující efekt

Mám odstín číslo 21, který je sice světlejší, ale pro mou bledou pleť to není ono, i když se přizpůsobí. Na léto ho shledávám skvělým. Parfermace je příjemná. Konzistence je taková typická pro asijské bb, hutnější, dobře se roztírá, ale bojím se ucpávání pórů. Krytí ale není tak bezvadné, které Missha slibuje. Dobře sjednotí a vyhladí, to ano, ale určitě nezakryje větší nedostatky a pupínky. Zvýrazňuje šupinky a taková ta místa okolo nosu, takže na to pozor. Co je však naprosto famózní je SPF 43. Pro mě perfektní, miluji vysoké ochranné faktory v létě, protože věřím tomu, že sluníčko pleť poškozuje. Hydratace je taková střední mohl by vyhovovat spíše mastnější pleti, na mou suchou to je málo a musím krémovat. Nepoužívám ho každodenně a dlouhodobě, takže si nemohu povšimnout jeho hojivých a léčebných efektů.

+ SPF 42                                        - Nezakryje větší nedokonalosti
+ Sjednocení a vyhlazení               - Suchá místa zvýrazňuje
                                                      - Obsahuje silikony, parabeny - nevhodné pro citlivou a aknózní pleť


Pro mě fajn bíbíčko na léto, kdy sjednotí a ochrání, malé 20 mililitrové balení je super do kabelky, či na cesty. Ale asi bych si ho nekoupila..

Co vy a BB? Máte od Misshy nějaký? 

XOXO FairyChain

6 komentářů:

  1. Já žádné BB nemám a tohle jsem nikdy nezkoušela. A jestli zvýrazňuje sušší místa, tak by mi asi tohle nevyhovovalo. Super recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá super, ale žádný nevlastním :(

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem BB krémům nějak nepodlehla

    OdpovědětVymazat
  4. SPF je na léto super, ale ty zvýrazněné šupinky by mi vadily:( Od Misshy jsem zatím nikdy nic ještě nezkoušela:)

    OdpovědětVymazat
  5. Takhle by měly vypadat všechny recenze kosmetiky a make-upů! :) skvělý !!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)