Kontaktní čočky Air Optix Aqua


Dnes bych vám ráda představila mé neoblíbenější kontaktní čočky. Jsem nositelkou kontaktních čoček už nejméně pět let a za tu dlouhou dobu jsem vystřídala spoustu značek a druhů. Momentálně jsem asi dva roky věrná těmto Air Optix Aqua, které mi jako jediné čočky oči, po delším používání, nedráždí.


Air Optix Aqua jsou nástupcem oblíbených Air Optix. Vylepšení je znatelné především u smáčivosti, která byla zlepšena o 30%. Taktéž byla inovována odolnost čoček vůči utváření usazenin, což bych řekla, že je i znát. Na čočkách opravdu nevidím žádné cucky, flíčky nebo usazeniny, jako se mi často stávalo u předešlých typů čoček. Důležitá je pro mě u čoček propustnost kyslíku, protože právě ta mi zaručuje, že oči nebudou podrážděné a zarudlé. 

Jedná se tedy o měsíční kontaktní čočky, ze silikon-hydrogelového materiálu. Na stránkách čočkovník.cz mají perfektní zakřivení čoček, které mi vyhovuje. Čočky objednávám online, i když objednám odpoledne, druhý den ráno jsou u mně. Navíc tato stránka podporuje 67 výdejních míst, což je dle mého naprosto perfektní. Dodání a balení balíčku je úžasné a celkově mohu tyto stránky doporučit.

Nosíte kontaktní čočky? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)