Řasenkový speciál


 Maybelline - Great Lash Blackest Black

Tato řasenka by vyhrála co se týče množství/cena: 12,5 ml za něco kolem 80 Kč. Navíc je poměrně malinká a roztomiloučká. Má menší štětinový kartáček, který mně moc nevyhovuje. Nanáší poměrně dost barvy a řasy slepuje, což já nemám ráda. Možná příznivkyním trochu nepřirozených řas bude vyhovovat. Mně se ale i rozmazává, což je pro mě katastrofa, to nesnáším.
Hodnotím 3/5 a znovu už nekoupím.


MUA - Mega Volume Mascara

Tato kráska mě vyšla v akci asi na sto korun. Má 7 ml a její balení i kartáček jsou setsakramensky mega. Řasy oddělí a tvoří je přirozené. Mám ráda přirozené řasy, ale ne až tak moc, přijde mi jako by s nimi nic neudělala. Nemusím mít objem, ale miluji délku a tu i přes všechnu snahu nemám. Avšak je nutno zmínit, že se nerozmázává, nežmolkuje atd, ale prostě neřasenkuje..
Hodnotím 3/5 a znovu už nekoupím.


Essence - Get Big Lashes Waterproof

Je voděodolná řasenka o 12 ml. Cena byla myslím 70 Kč a musím Vám říct, že jsem vyzkoušela mnoho voděodolných řasenek, ale tahle přežije vše, kromě dvoufázového odličovače! Je opravdu voděodolná! Řasy nedělá nějak nejkrásnější, ale poměrně dostačující a přežila jsem s ní celé léto a vidím to na všechna léta do konce života..
Hodnotím 5/5 a určitě budu kupovat dále!



Oriflame - Wonder Lash Waterproof

Další z těch "voděodolných", které vůbec voděodolné nejsou. Ale vůbec.. Je stejná jako její nevodědolné dvojče s tím rozdílem, že rychleji vysychá a pak i žmolkuje. Řasy ale dělá oddělené a prodlužuje je. Tenhle kartáček mám prostě nejraději ze všech a její ségru používám už od osmé třídy, cena je něco přes sto korun za 8 ml.
Hodnotím 4/5 za konzistenci, ji znovu už nekoupím, ale nevoděodolnou verzi určitě ano.


Maybelline - The Rocket Volum´ Express

Maybelline jsou svými řasenkami proslulé a jejich plastové kartáčky miluji. Kartáček je opravdu veliký, balení je o trochu menší než to od MUA. Řasy oddělí, zvýrazní, prodlouží, ale ne výrazně, je taková decentní a to mám ráda. Přirozený look. Avšak je ze všech nejdražší, v drogerii za ni chtějí něco kolem dvou stovek, což mi přijde za 9,6 ml poměrně dost. A Oriflame jednou tak levnější udělá efekt stejný, né-li lepší.
Hodnotím 4/5 pokud bude v akci koupím znovu, za plnou cenu ne.


Řasenek jsem za svůj život vyzkoušela mnoho a jsem už rozhodnutá, že si znovu pořídím Oriflame Wonder Lash v nevoděodolné verzi a určitě Essence Get Big Lashes jakožto voděodolnou spásu. Možná bych si v akci znovu pořídila Maybelline The Rocket Volum´Express, ale uvidím časem. Zatím mám zásobu na dva roky :D

Jak jste na tom Vy s řasenkami a kterou máte nejraději? :)

XOXO FairyChain

6 komentářů:

  1. Tu od Essence jsem měla a za tu cenu je to poklad :) Hlavně doopravdy plní co plnit má :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám řasenky od Maybelline a jsem s nima hrozně spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. já používám tu The Rocket od Maybelline a jsem moc spokojená, ale záleží na každém no :D

    OdpovědětVymazat
  4. najviac som bola zvedava na tu Essence lebo aj ja nejaku dobru hladam na leto :)
    Inak ak ťa trápi akné možno ťa poteší môj príspevok o výrobku, ktorý nielen super kryje ale aj lieči: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/recenzia-sebium-al-korektor-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tá od essence ma už dávnejšie zaujala teraz ju chcem 100% vyskúšať!:D
    a tie od maybelline mám moc rada:)
    nati

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)