Havlíkova přírodní apotéka: Čistící 1minutový elixír


Čím jsem starší, tím víc mě vyloženě nebaví klasické pěnící čistící gely. S blížící se třicítkou se moje pleť, ale i kosmetické návyky mění. Na čištění pleti teď používám prakticky výhradně pleťová mléka. Něco co by mi před deseti lety přišlo jako největší nesmysl, protože mám přece aknózní (a tak určitě i mastnou) pleť. Jedním z mých aktuálně oblíbených je takzvaný Čistící 1minutový elixír od Havlíkova přírodní apotéka

Je to vlastně lehoučké čistící mléko, které nanáším ráno i večer na neomytou pleť, chvilku promasíruji (třeba i s pomocí Foreo Luna) a oplachuji studenou vodou. Nepoužívám na aplikaci tampony, nic takového. To je podle mě takový starý a neefektivní zvyk - nanášet pleťová mléka pomocí odličovacích tamponů, které produkt nasáknou, moc se ho pak na pleť nedostane a ještě si pleť drápeme těmi tampony - za mě fakt ne. Po použití tohohle produktu už pleť nijak dál nečistím. Není třeba. Ráno mi stačí jen mléko a večer před jeho použitím pleť odlíčím pomocí micelární vody. Po opláchnutí je pokožka čistá a není nijak vysušená. Není ale ani nějak zbytečně zmaštěná. Je hezky vláčná a hydratovaná. Vůně je příjemná, přírodní. Produkt není parfemovaný. 

Na elixíru se mi moc zamlouvá jeho složení. Obsahuje černý bambus, Cytobiol Iris A2, který tvoří zinečnatá směs, extrakt z kosatce florentského a vitamín A. Dále extrakty z černého rybízu, maliny nebo řeřišnice, ty jsou zase známé svými protizánětlivými účinky.

Jestli hledáte nějaký jemný čistící produkt na aknózní stav pokožky, mohu vám doporučit tenhle produkt z řady Krásná slečna. Můžete jej pořídit za 356 Kč na e-shopu Nuspring.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)