Vichy: Minéral 89 Booster



Kolem boosteru Minéral 89 od Vichy byl v lońském roce docela humbuk. Komerce na mě skákala na každém rohu a nedivím se, že jsem jí podlehla. Vichy slibuje jedinečnou kombinaci termální vody ve spojení s kyselinou hyaluronovou přírodního původu. Produkt má posilovat funkci kožní bariéry a působit proti agresorům jako je znečištění, stres. Pleť má hydratovat, tonizovat a projasňovat.

Produkt má krásné skleněné balení s pumpičkou. Po pumpnutí máte na ruce gelový produkt, který se do pleti okamžitě vstřebává a nezanechává ji nějak umaštěnou, ale ani hydratovanou. Vnímám tento produkt spíše jako jakýsi toner v gelu. Určitě je potřeba po jeho aplikaci použít hydratační krém. Bohužel mi nepřijde, že by tento booster něco dělal. Nebo vlastě jo, vyskakovaly mi po něm pupínky, pleť nebyla fit. Ani složení, založené hlavně na glycerinu, mi nepřijde nějak úžasné. Zkrátka já s tímto produktem spokojená nejsem a znovu si jej za cenu kolem pěti stovek, za nejmenší balení boosteru o 30 mililitreh, nepořídím


Vyzkoušeli jste toto všudypřítomné sérum?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)