Dermacol: Invisible Fixing Powder



Dnes tu mám pro vás jednu klasiku a to Invisible Fixing Powder od Dermacol. Pamatuji si tento pudr snad ještě z dob, kdy jsem byla na základní škole. Tenkrát byl opravdu hitem a každá z nás ho musela doma mít. Avšak na školačku mi tento neviditelný pudr přišel velice drahý. Snad na střední škole jsem si jej opravdu pořídila a šetřila jím, jak jen to šlo. Téměř u konce vysoké se ke mně produkt dostal znovu a já se zase zamilovala.


Neřekla bych, že je pudr transparentní, ale svým světlým odstínem mi vyhovuje. Stačí si jej trošku sklepnout na víčko a velkým štětcem aplikovat na celou tvář a máte na celý den zafixováno, líčeí se ani nehne. Produktu je navíc skutečně spousta a jen tak jej nespotřebujete. Nevýhodou sypkých produktů je určitě nepraktičnost při cestách, avšak já s sebou na dovolené pudry netahám. Za mě báječný produkt, který stojí snad dvě stovky.

Pudrujete?

3 komentáře:

  1. Pudruji, musím - mám mastnou pleť a tenhle pudr také patří k mým oblíbencům :) Pudr nanáším za pomocí houbičky. Přijde mi, že následně vypadá mnohem přirozeněji jako by se do ní vpil. Nedávno jsem ho dokonce dopotřebovala!

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle pudr mám a jsem s ním velmi spokojená :-) zároveň se u mě jedná o můj první transparentní pudr.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Používám ho už roky, cena/kvalita asi nejlepší v drogérii.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)