Avéne: Mozaikový pudr



Dnes bych Vám ráda představila pleťový pudr od lékárenské kosmetické značky Avéne. Mozaikový pudr z řady Couvrance slibuje přirozený výsledný efekt zmatnění, fixace a zdokonalení líčení. Neobsahuje parfemaci a konzervační látky. Je k sehnání ve třech odstnínech, já vlastním ten nejsvětlejší, který má neutrální béžový odstín. Dále je k sehnání odstín přirozený, která má lehce narůžovělý odstín a lze použít jako tvářenka i rozjasňovač a pak je pudr bronzový, který mám v plánu si pořídit.


Ač se podle fotografie pudr může zdát tmavý, nenechte se šálit. Po přejetí štětcem je pudr opravdu světlý a krásně splyne s pokožkou pleti. Pudr používám na celou plochu pleti, občas prstem sáhnu do světlého místa mozaiky a to jsem si moc oblíbila aplikovat pod oční okolí. Nejtmavší místečko mozaiky lze opět prstem aplikovat jako oční stín. Oblíbila jsem si proto tento pudr na cestování, kdy s sebou netahám svůj drahý Chanel a nemusím se o něj tak bát. Pudr mi neucpává póry, naopak mé pleti hezky sedí, mám v plánu si pořídit i další barevné varianty tohoto produktu, tedy tvářenku a bronzer. Za mě báječný produkt, který dobře zafixuje líčení a pokožku zmatní. Mohu jej doporučit. Jeho cena se pohybuje kolem pět seti korun.


Používáte pudry?

1 komentář:

Děkuji za vaše milé komentáře :-)