Mary Kay: Hloubkově čistící maska s aktivním uhlím



Dnes jsem pro Vás připravila příspěvek o mé oblíbené hloubkově čistící masce z řady Clear Proof značky Mary Kay. Produkt slibuje hloubkové čištění a okamžité snížení nežádoucího lesku. Obsahuje aktivní uhlí, jenž je známé svým silným účinkem vázat na sebe nečistoty ucpávající póry. Představuji si ho jako takový magnet, který na sebe nachytá odumřelé kožní buńky a nečistoty z pórů. Maska dále obsahuje jílové složky, kaolín a bentonin, které zvyšují absorbční schopnost masky. Produkt vsákne přebytečnou mastnotu a zanechá pleť hladkou a matnou. Výtažek ze zemolezu a fazole slibuje pomoc se sjednocováním tónu pleti.


Produktu je 114 gramů, což není nějaké maličké balení. Maska je sama o sobě docela tekutá a dobře se aplikuje. Nanáším ji ve slabé vrstvě na celý obličej. Při aplikaci okamžitě pocítíte chladivý efekt a mentolovou vůni. Produkt zhruba za patnáct až dvacet minut zachne, což poznáte jak změnou struktury tak i barvy. Jde velmi dobře smýt vlažnou vodou, přičemž si vlastně provádíte velmi jemný peeling. Líbí se mi, že po opláchnutí není pokožka nějak přesušená a napnutá, jak tomu u takovýchto jílových masek občas bývá. Snížení mastnoty pleti nemohu posoudit, nemám mastný typ pleti. Pleť je v rámci možností čistá a pročištěná. Nečekejte okamžité zmizení veškerých pupínků a černých teček, ale já tedy účinky určitě vidím a zvláště po pravidelné aplikaci alespoń jednou týdně. Za sebe masku mohu doporučit a jsem velmi ráda, že ji mám. Bohužel nepříznivá mi přijde cena 650 Kč, což není zrovna málo. Na masku se můžete pdívat tady.


Máte rádi čistící masky?

2 komentáře:

  1. pekná recenzia :) tiež mám túto masku doma a pri pravidelnom používaní mi veľmi pomáha :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Čistící masky mám ráda a tahle mě zaujala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)