Aamumaa: Přírodní mýdla & GIVEAWAY



Dnes pro Vás mám recenzi těchto nádherných přírodních mýdel značky Aamumaa, kterou nabízí e-shop Terve a jenž jsou obzvláštěna autentickým otiskem stopy severského zvířete. Jedná se o mýdlo ze surovin panenské finské přírody. Krabička je z recyklovaných materiálů a samo mýdlo je vyrobené ve Finsku. Dobrou věcí je, že nákupem mýdla přispíváte na ohrožené druhy zvířat částkou 0, 50 euro.


Vlastním mýdlo se stopou medvíděte a stopou losa. Jejich vůně se trošku liší, ale v zásadě je velmi silná, taková lesní, cítím z ní borovici a jalovec. Tato vůně opravdu umí provonět šatník, nebo koupelnu. Mýdlo dobře pění, a pokožku vůbec nevysušuje, naopak ji krásně zvláčňuje. Mýdla můžete sehnat v různých variacích vůní a variantách otisku stopy zvířete. Podle mě se jedná o zajímavý dárek pro milovníky zvířat, nebo fandy Finska. Na další mýdla se můžete podívat tady, nebo je zakoupit za 390 Kč.



E-shop Terve, který mi mýdla k recenzi věnoval Vám poskytnul také jedno mýdlo do soutěže. Podmínka záskání finského mýdla a vlastně soutěžní otázka, na kterou mi prosím odpověte dolů do komentářů, je jednoduchá. Jaké mýdlo z nabídky Terve se Vám líbí nejvíce a proč? Vybírat můžete tady. Pokud e-shop podpoříte na Facebooku, nebo Instagramu svým odběrem, rozhodně budou moc rádi. Nezapomeňte připsat svůj e-mail, na kterém Vás v případě výhry můžeme kontaktovat. Soutěž potrvá do 1.8.2017 a vítěze vybere random.



Přeji hodně štěstí!

14 komentářů:

  1. Tak ty jsou nádherný! Nikdy jsem ještě taková mýdla neviděla, takže jako úplně čumím :-D I když teda ta cena je na mýdlo celkem vysoká, ale když se podívám na všechno okolo toho mýdla a na to mýdlo, tak jsem ochotná i ty čtyři stovky za to dát. Je skvělý, že Ti e-shop poskytl jedno mýdlo do soutěže pro tvé čtenáře. Já se samozřejmě moc ráda zapojím, kdo by taky nechtěl takové mýdlo :)
    Mě se nejvíce líbí mýdlo se stopou vlčete, což je vůně borůvky a máty, no to musí krásně vonět :)

    Kdyby se mi v soutěži poštěstilo a já vyhrála, tak by to bylo skvělý. Proto přikládám kontaktní e-mail - cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Me se zalibilo mydlo se stopou jelena, jelikoz voni po levanduli.
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ani nevím, že něco takového existuje. Líbí se mi, že se nákupem přispívá na ohrožené druhy.Mně by se tedy líbilo toto: PŘÍRODNÍ MÝDLO SE STOPOU RYSA 85G, BRUSINKA ROZMARÝN, brusinky jsou prostě moje oblíbené bobulky, jak chutí, tak vůní :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mýdla jsou velice zajímavá a roztomilá :-) Navíc s projektem za nimi, což je vždycky plus :-) Věřím, že díky i svému složení budou nádherně vonět, protože Finsko produkuje opravdu kvalitní produkty (haló Iittala). Mě nejvíce upoutalo to s rakytníkem a bergamonem, navíc se stopou lišky, kterou mám z lesních zvířat nejraději :-) pěkné dny, petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají vážně úžasně! :) Nejvíce se mi líbí mýdla s medvědí rodinkou, jsou tak roztomilá, že by mi bylo snad i líto je používat! :D:)
    everythinkate@gmail.com
    http://www.terve.cz/cs/prirodni-mydlo-medvedi-rodinka-150g-smrk-pryskyrice

    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  6. medvedia rodinka je neskutocna !!! vsetky su krasne samozrejme, vobec som nevedela ze nieco take existuje !!!
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  7. to je krásný nápad :) líbí se mi i podpora zvířat se zakoupením mýdla. Mě nejvíce zaujalo borůvkové vlčátko :) cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj me se libi napad provedeni i slozeni a vybrala bych si tuto rodinku
    http://www.terve.cz/cs/prirodni-mydlo-medvedi-rodinka-150g-smrk-pryskyrice

    Zaujala me hned na prvni pohled tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Vůbec mýdla neznám, takže jsem ráda že jsem na tebe narazila a určitě si jejich eshop prostuduji více. Co tak zběžně koukám zaujalo mě toho mnoho ale kdybych měla říct jedno mýdlo tak by to bylo přírodní mýdlo se stopou losa, a to proto že los je moje oblíbené lesní zvíře, hrozně bych ho chtěla vidět na živo.
    můj email je: terezka0000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíce mě zaujalo mýdlo se stopu vlčete právě pro tu stopu + vůni borůvky a máty. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne mydlá, už minule som ich pozeral! :)
    Najviac ma zaujalo asi to, so stopou soba. Jednak svojou jemne mentolovou farbou a jednak osviežujúcou vôňou mäty a eukalyptu. Takže by som siahol zrejme po ňom... Aj keď, vybrať si jedno je takmer nemožné :)

    Patrik
    weare@meshommes.com

    OdpovědětVymazat
  12. ta vypadají bezvadně!
    smrková pryskyřice - medvědí rodinka..ó
    marketa.botankova@sezna.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Uz par veci z Terve mam.Milujem finsky dizajn.Mydilka vyzeraju uzasne,chystam sa na nejake.A kedze ja nikdy nic nevyhram,budem si ho musiet kupit.A bude to asi levandulove.Tu vonu zboznujem.zlorincz@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)