Angelic: Dolce na rty Nahé



Tento balzám na rty byl mým vánočním dárečkem. Jedná se o přírodní balzámek, který byl vyroben v Čechách a to pod záštitou české kosmetické firmy Angelic, která navíc netestuje na zvířatech. Složení je báječné a hlavní složkou je bambucké máslo, oleje a především včelí vosk, po kterém produkt nenuceně ale nádherně voní. Produkt jinak není nijak parfemován, ani barven. Balzám je trošku tužší, je nutné prst nechat na produktu chvilinku na balzámu působit, aby jej rozehřál. Pak už stačí aplikovat na rty. Produkt není nijak zbytečně umaštěný, ale rty zvláčňuje, vyživuje a opravdu reparuje. V zimních měsících se stal mým velice oblíbeným produktem a používala jsem jej především na noc. Ráno jsem rty měla krásně jemné a bez poškození.


U této značky mě velice baví její vtipné popisky na obalech produktů. "Čím častěji se budete líbat, tím nižší bude hladina vašeho stresu." Balzám seženete na e-shopu Folly.cz a to tady za krásných 125 Kč. Tyto balzámy firma vyrábí ještě v mandlové a višňové variantě.


U jakých produktů preferujete přírodní variantu?

1 komentář:

  1. Balzámek vypadá moc pěkně. :) Já mám ráda všechnu pečující kosmetiku přírodní. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)