Bioaroma: Hand Cream



Dnes mám naprostou pecku pro ty z Vás, jenž trpí na suché a popraskané ruce jako já. V zimě se situace ještě horší a občas je každý dotyk bolestivý. Naštěstí jsem objevila krém na ruce s třezalkovým a olivovým olejem od přírodní značky Bioaroma. Produkt dále obsahuje včelí vosk, bambucké máslo, měsíčkový extrakt, levandulový a vanilkový éterický olej a krétský poklad Diktamos, aneb dobromysl.

Jako první zmíním krásný skleněný obal, který připomíná menší dózu na přesnídávku. Po otevření ucítíte božskou vanilovo levandulovou vůni, která je opravdu dokonalá a na rukou se chvilku drží. Navíc jsem si všimla, že si večer mažu rty balzámem na rty taktéž od značky Bioaroma, který se vůní s krémem nádherně pojí. Strukturou mi produkt nepřipomíná krém, ale spíše mast, neboť ve složení ani nenajdete vodu. Jedná se o našlehanou směs olejů, vosků a bambuckého másla, takže dotykem s pokožkou taje a krásně se roztírá. Mast samozřejmě ruce zmastí, ale docela rychle se vstřebá a než jdu spát tak mohu v klidu sahat na mobil a nezanechám na něm nějaké mastné skvrny. Ráno jsou ruce hebké, jemné a dokonalé. Krém je báječný také na nehtové lůžko, nebo jako balzám na rty, nebo suché lokty a paty. Díky desinfekčním a regeneračním účinkům jej používám i na drobné ranky a oděrky. Za mě je to rozhodně produkt, který mi doma chyběl a mám v plánu si jej pořizovat neudstále dokola. Rozhodně doporučuji! K sehnání je na eshopu Folly.cz a to tady za cenu 269 Kč.



Čím promázáváte ruce?

7 komentářů:

  1. Krémy na ruky nepoužívam, ale keď vidím aky je pekny normalne by som zacala :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě je krém na ruce něco, co jsem už zvyklá dvakrát denně používat a neumím si bez něj život představit. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí to balení. Já jsem si teď na zimu koupila klasickou Niveu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Balení má teda přímo nádherné :) A produkt vypadá fakt hodně dobře! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to balení je naprosto úžasné :) Já používám mandlový krém na ruce od Weledy. Mám hodně citlivou pokožku, takže mi vyhovuje, že má velmi slabou parfemaci a navíc krásné složení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé od Weledy používám krémy také, zrovna ten mandlový je NEBE! Je pravda, že tento krém je hodně parfemovaný, mně to nevadí, ale pro ty, jenž na parfemaci nejsou to vadit určitě bude. :-)

      Vymazat
  6. Tak tohle určitě vyzkouším!:-) Za sebe můžu doporučit od Mylo bezvodý balzám Oh la la, také krásně voní po vanilce a levanduli, ještě tam cítím snad i kakao... A pak také Avokádový krém od Navia, taktéž bez vody a používám ho na ruce a tělo moc ráda, hlavně v zimě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)