HAUL: Dny Marianne a Westwing


Podle statistik jsou články o nákupech Vaše oblíbené a nedivím se. Sama se ráda podívám, kdo si co pořídil a nejednou jsem se inspirovala a hned se do obchodu vydala. Na Dny Marianne jsem měla několik cílů a popravdě jsem je vlastně nesplnila a pořídila si úplně jiné a možná i zbytečné věci, ale občas si radost udělat musíme. Dále Vám také ukáži svou objednávku z katalogového e-shopu Westwing o kterém jsem se zmiňovala ve wishlistu.


První nákup se uskutečnil v novém Douglas Palladium. Tam jsem čapla Dior rozjasňovače, po kterých jsem toužila už od Grand Openingu. Co mě překvapilo byl fakt, že jsem poměrně velkou krabičku, jenž obsahuje ještě kabuki štětec a druhou krabičku i s dárkem v podobě plátýnkové masky dostala jako jediná ze všech zákazníků v obchodě do toho nejmenšího igelitového pytlíčku. Haha Dior v igelitce. Další nákup se odehrál v Sephoře, odkud jsem si odnášela YSL olejíček na rty, jenž byl ve slevě a nosím jej od té doby na rtech snad denně.


Dále jsem si domů odnesla pudr na obočí od značky Sephora. V Rossmannu jsem koupila tužku na obočí L'Oreal. Popravdě s produkty na této fotografii nejsem vůbec spokojená a důvody Vám sdělím v recenzích.


Sháněla jsem nutně košile na konferenci a v obchodech se vyskytovaly buď předražené plastové látky, nebo oversized střihy. Měla jsem štěstí a tyhle dva kousky jsem ulovila v Lidlu z jejich značky esmara za cenu asi tří stovek a jsou bez nějakého procenta bavlněné. Nesedí mi naprosto dokonale, ale spraví to ohrnutí rukávů a zakasání do kalhot.


Co se dále týče oblečení potřebovala jsem několik teplých svršků. První svetr je z Lindexu, druhý černý žmolkatý z C&A, bledě modrý je z Cropp, kam prakticky nechodím ale ve výloze mě zaujal. Je krásně příjemný na dotek, avšak jak jsem tipovala po prvním použití zcuckovatěl. Poslední mikina je z výprodejů v Promod a přijde mi, že s ní ve škole pěkně rozzařuji ty nudné školní chodby.


Přišel mi balíček z Westwing o kterém jsem už psala tady ve wishlistu. Objednala jsem si parádní zrcátko "Gina" s mističkou na šperky, nebo kosmetiku.


Dále jsem obdržela průhlednou krabičku "Clarity II" opět na šperky, nebo kosmetiku. Momentálně v ní mám tak nějak obojí a nemohu si takovouhle vychytávku vynachválit.


Poslední položkou v balíčku byla sada šesti hrníčků "Mustach" s natištěnými knírky. Mají super ucha, takže se pohodlně drží a navíc stály jen 299 Kč. Objednávka z Westwing dorazila bezproblémově asi měsíc po objednání, tak jak jsem čekala a parádně zabalená. Mohu tedy tento katalogový e-shop s nábytkem a doplňky jen a jen doporučit!

Co jste si v poslední době koupili?

9 komentářů:

  1. já jsem se byla v obchodech podívat na nějaké svetry a nakonec jsem si odnesla jen jeden. Pak mikinu, triko s dlouhým rukávem a normální triko. Brzy o tom bude určitě HAUL na mém blogu :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si včera koupila Rexonu MP v Tescu za 80 Kč, tak jsem ji brala hned :). Tvé nákupy se mi líbí hodně, nějakou pěknou košili bych pro sebe taky uvítala

    OdpovědětVymazat
  3. Ta proužkovaná košile s puntíky na límečku je prostě boží!
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  4. A já dneska byla nakupovat tak už mám i novinkový článek :D :) Pěkné věci.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné nákupy, popravdě já letos dny M. ráda vynechala...nepřišly mi tak zajímavé jako v minulých letech :(.

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  6. Jé to zrcátko je parádní! To se mi moc líbí! Já si teď koupila dvě rtěnky MAC, ajajaj.. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)