HAUL: Summer Edition


Mám tu po dlouhé době náhled na opravdu spoustu věcí, které jsem si nově pořídila. Snažím se poslední dobou neutrácet, neboť v září se budu stěhovat do Prahy a přeci jen vlastně nic nepotřebuji, spíš pořád jen něco chci, přitom na léto jsem vybavená dostatečně. Přiznám se však, že kosmetika mě v poslední době velice pokouší a nové kolekce mě lákají jako nikdy. V současné době asi nejvíce sním po novém rozjasňovači na oči a pleť od Estée Lauder, tvářence Dior a nějakém tom novém produktu na obočí od Benefit. Také více než kdy jindy toužím po svém vysněném parfému Chanel Chance a mám takové tušení, že bych se za státnice měla odměnit. Tak uvidíme jak se s tím poperu a ve svém vlastním zájmu doufám, že odolám! Tak či onak, níže uvidíte opravdu spoustu věcí, které jsem za poslední dobu nastřídala. Některé z nich jsem dostala a jsem za ně velice šťastná. Jiné jsem si koupila, protože si myslím, že bylo na čase si po dlouhé době udělat radost.


Jak víte, MAC rtěnky jsou mé nejoblíbenější a jejich butiky jsou pro mě jedním z největších pokušitelů. Avšak po tom kolečku stresujících přijímaček před státnicemi jsem si chtěla udělat radost a nějak se motivovat na ten horší týden, který měl teprve přijít. Měla jsem jasnou představu toho, co chci, avšak to jsem ve výběru rtěnek nenarazila. Jako povětšinou zvítězil spontánní nákup rtěnky, kterou už vlastním v totožných odstínech asi třikrát z drogérie. Jedná se o D for Danger, jenž je v matném finiši. Na rtěnku sepíši recenzi a uvědomuji si, že jsem ještě nezveřejnila článek na poslední MAC úlovek v odstínu Captive. Také se chystám nafotit celou svou MAC sbírku a trochu souhrnně něco více sdělit o jejich finiších.


Slavné meteority od Gurlain jsou snem každého kosmetického nadšence. Tyto jsou z limitované edice jaro/léto 2016 a nesou název Météorites Pearls Carousel a jsou naprosto dokonalé. Mají v sobě poměrně silný růžový nádech, takže je lze použít spíše jako tvářenku, nebo rozjasňovač, avšak primárně jsou tyto pudry určeny na celou pleť. Limitka je proto ideální pro pleť studenější, kterou já nemám, tak jsem velmi zvědavá, jak budu s touto nádherou spokojená a jak ji budu používat. Svých prvních meteoritů si cením o to víc, neboť byly dárkem, parádním dárkem!


Macbook byl v plánu delší dobu. Můj notebook mi při školních analýzách zlobil a hrozilo, že na něm už žádnou další neudělám. Jelikož jsem se upsala ďáblu a dala se na magisterské studium na Karlovce, tak to chtělo něco pořádného, co statistiku zvládne hravě, bude to lehoučké, maličké a baterie vydrží celý den. Jelikož mobil i tablet používám od Apple dlouhodobě a doma to není to jediné, co od dané značky máme, bylo jasné, že sáhnu opět po jablku. Tedy kdo má Apple, tak chápe. Tahle značka má dokonale propracovanou synchronizaci a když vlastníte jeden produkt, "musíte" mít další, neboť ono se Vám to přímo nabízí tím, co to v tom případě dokáže. Každopádně zatím jsem z něj nadšená a mám z něho obrovskou radost!


Kožené lodičky jsem sháněla na státnice a promoce, odchodí se mnou i imatrikulaci. Tyhle krásky jsem sehnala u Bati a dokonce jsem na ně zrovna ten den uplatnila slevu, takže se myslím cenově vešly pod tisíc korun, ačkoliv jejich cena se normálně šplhá ke dvěma tisícům. Jsou z kolekce Insolia, která umí nějak vyvažovat tlak na chodidlo a musím říct, že jsou opravdu pohodlné a hezky sedí. Pokud tedy sháníte lodičky, zkuste mrknout k Baťovi.


Nutně jsem potřebovala sandále. Nosím prakticky jenom TOMS, které se však nehodí k sukním a elegantnějším outfitům. Také v úplném horku to chce otevřenou obuv. Naběhla jsem do Humanic a narazila na tyto lakované Tamaris. Přiznám se, nejsou mým nejoblíbenějším šálkem kávy a brala bych nejspíš jiné, avšak na mou širokou nohu jiné nesedly. Také cena mi přijde vysoká, na to, že se nejedná o koženou obuv. Avšak jsem ráda, že mám sandále a k sukním je tahám neustále.


Tento post je asi hodně o botách, že? Když obuv je holt něco, co mi neustále schází. Buď se zničí, nebo mi je někdo ukradne. Ano i to se mi nedávno stalo a doteď tedy nahrazuji škody. Espadrilky TOMS jsem si koupila už loni v krajkové verzi a letos jsem ve slevách sáhla po černé klasice. Dle mého to nejsou ty nejvábněšjší boty, ale jsou rozhodně nejpohodlnější. Jsou parádní do města, ale i na výlet. Mám s nimi nejlepší zkušenost a proto nemám již jen jeden pár.


Na závěr se Vám trošku pochlubím svým dárečkem za státnice. Sada prstýnku a náušnic byla v Pandoře ve výprodeji téměř za poloviční cenu, dokonce byla zcela poslední a tak jsem si ji vzala. Ještě jsem přemýšlela nad jednoduchým prstýnkem, který nádherně ladí k jiným prstenům, ale vypadá báječně i samostatně. Mamka mi řekla, že za ty samé jedničky si stejně zasloužím oba prstýnky, tak mi je koupila. Mám ze sady šperků velikou radost (já vím, píšu to u všeho, ale vážně si všeho zmíněného zde cením) a neustále se teď na prstýnky na ruce dívám a kochám se. Myslím si, že šperky jsou za státnice takovým klasickým a parádním dárkem. Při správné péči vydrží navždy a mohou Vám událost tak napořád připomínat. Jo a ještě jsem obdržela makronky a maliny! Snad se začínám i těšit na další státnice.

Jak vidíte, obdržela jsem, nebo si koupila spoustu nádherných a poměrně drahých věcí, takže s jakýmikoliv nákupy alespoň do podzimu končím. Za povšimnutí stojí, že jsem v tomto období úplně pominula nákupy oblečení, z čehož mám vlastně radost. Budu moc ráda, když mi napíšete, čím jste se v poslední době potěšili, nebo jaké máte plány na léto? U mě to letos zahraničí rozhodně nebude, ale doufám, že si udělám nějaký hezký výlet alespoň po Čechách. Především začnu balit do Prahy a pomalu se budu stěhovat.

Mějte se krásně a užívejte sluníčka! 

17 komentářů:

  1. Macbook je super, rozhodně skvělá insvestice a já už bych neměnila :). MAC rtěnka má užasný odstín, taky nějaký podobný sháním, ale nejsem si jistá, jak by mi slušel. Jinak meteority mě nikdy nebraly, ale balení mají krásné, to zase joo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také bych už neměnila, nechápu, jak jsem předtím mohla roky pracovat s Windows. :-D Jinak MAC rtěnky si můžeš v butiku vždy vyzkoušet. :-)

      Vymazat
  2. Ahoj, jablicko chvalim a zavidim :) pandora krasa! Velmi pekne a kvalitne nakupy! Tiez mam problem, ze chcem vsetko a najlepsie hned, rozpocet to ale nie vzdy dovoli :( hrozne trapenie :D

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ale neboj, to trápení znám, to jen teď jsem se dost netradičně rozjela. :-D

      Vymazat
  3. Krásne novinky! :) Ja sa na Macbook chystám tiež, pretože Apple je snáď jediná značka na ktorú sa dá spoľahnúť a ja ako fotografka to naozaj potrebujem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako fotografka to určitě oceníš. :-)

      Vymazat
  4. No jo, krásné věcičky.. Ten macbook je sen :) a MAC rtěnky miluji, za mě nejlepší rtěnky na trhu.. :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. MAC bych si chtěla někdy taky pořídit. Tak uvidíme :)

    KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. Taky mi to pár let trvalo, než jsem si svou první MAC rtěnku pořídila. :-)

      Vymazat
  6. Juu ta Pandora je nádherná, taky si od nich plánuji něco pořídit :) Rtěnku od Macu vlastním zatím jen jednu, ale za to je má nejoblíbenější a určitě si pořídím další :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona to je taková nemoc. Když máš jednu, pak jich musíš mít víc a víc. :-D

      Vymazat
  7. Krasne nakupy, Pandora me po tom boomu, kdy od ni mel neco kazdy, ani nelaka, ale musim uznat, ze tato sada je moc pekna ☺
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten boom mě taky mrzí, ale k té své mám určitou symboliku a vnímám ji jako talisman a ať si myslí kdo chce co chce. :-)

      Vymazat
  8. Krasne nakupy, Pandora me po tom boomu, kdy od ni mel neco kazdy, ani nelaka, ale musim uznat, ze tato sada je moc pekna ☺
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  9. Dekorativka mě nechává naštěstí chladnou, takže ušetřím :D Ale zaujaly mě lodičky, kamarádka má myslím stejné, ale tělové. Tedy snad, vím, že je má od Bati, a že jsou mega pohodlné. Chci se po nich taky podívat, protože černé momentálně nemám a brala bych i nude, protože ty mé jediné jsou až moc vysoké :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím! :-D Tak ať pořídíš. :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)