Sefiros: Štětec na pudr



Nedávno jsem zmiňovala kosmetickou značku Sefiros a to ve spojitosti s tělovými produkty z výražky z Mrtvého moře. Dnes pro Vás mám recenzi na kosmetický štětec z nabídky téže značky. Jedná se o Pudrovací štětec ze série Sefiros Silver. Ten má díky kombinaci leštěného hliníku s křišťálově čistým akrylem elegantní a nadčasový design. Produkt je vyroben ze syntetických vlasů, které nejsou nejjemnější, ale nejsou ani nějak drsné, aby pokožku podráždily. Jsou dobře střižené a ani při mytí nevypadávají. Dobře se těmito štětinami produkt nabírá a následně aplikuje. Objem štětin je uspokojitelný, opět nejedná se o takový ten pudrovací huňáč, ale vcelku normální štětec, který není nějak řídký. Štětec jsem si však více oblíbila na aplikaci bronzeru, který se tímto kouskem aplikuje opravdu dobře a to do ztracena. Pokud tedy hledáte huňatý štětec na pudr, asi s tímto kouskem nepochodíte, avšak do sbírky štětců na tvář není špatný a jsem ráda, že jej vlastním. Značka nabízí více druhů štětců a to i na oči. Tento produkt stojí 240 Kč a je k sehnání tady na stránkách Vivantis.


Jak obsáhlá je Vaše sbírka štětců?

6 komentářů:

  1. Jee, ten je vzhledově strašně pěkný :) Taky bych si ho představila spíš na bronzer, než pudr.
    Já mám kolem 40 štětců :D Ale stejně mi to přijde málo a chtěla bych pořídit nějaký další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, taky se mi líbí! :-) Jojo já mám taky pořád málo štětců! :-D

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Mám asi jen 10 štětců a pravidelně používám tak tři. Takže moje sbírka není nijak veliká.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) Ale tak to ti závidím, já používám všechny a pak je všechny čistit je docela peklo. :-D

      Vymazat
    2. To věřím :D já to mám rychlé.

      Vymazat
  3. Po vzhledové a cenové stránce štětec vypadá suprově!

    Parfums Tips

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)