TEAOLOGY: Tělová & pleťová péče


Určitě už víte, že jsem se nedávno zúčastnila představení nové značky TEAOLOGY, která se exkluzivně prodává v síti parfumérií Douglas. Z eventu jsem si domů odnesla pár produktů, které jsem následně nějaký měsíc testovala, abych Vám o nich mohla dnes něco sepsat. Na setkání jsem měla tu možnost si přivonět a vyzkoušet všechny nabízené produkty této značky a není jediný, který by mě nezaujal. Především péče o tělo má podle mého něco do sebe. Dnes si ale ve stručnosti můžete přečíst něco o těchto vybraných produktech, celá nabídka je o něco širší. Pokud máte k produktům jakékoliv dotazy, určitě je směřujte do komentářů. Hned na začátek zmíním, že všechny produkty této značky mají nádherná a luxusně působící balení, která jsou povětšinou skleněná a většina je průhledná, takže vidíte strukturu produktů. Výrobky jsou zabalené v krabičkách, které mají navíc po otevření na víčku napsaný nějaký citát spojený s čaji. Všechny produkty dokonale voní po čaji a olejích. To může někomu vadit, takže před koupí rozhodně přivoňte k testerům. TEAOLOGY je značka kompletně vyráběná v Itálii a netestovaná na zvířatech. Produkty této značky neobsahují: parabeny, minerální oleje, syntetická barviva, SLS a deriváty formaldehydu. Naopak obsahují: infúze z čaje pro péči o pleť, rostlinné oleje, naturální aktivní výtažky, esenciální oleje a přírodní výtažky.


White Tea Face Perfecting Finisher 

Jako první Vám představím zdokonalující krém na obličej, který je založený na bázi esence z bílého čaje. Tento produkt slouží také jako báze pod makeup. Krém obsahuje silikon a proto jej nepoužívám denně, ale opravdu jen, chci-li mít dokonalý makeup na nějakou událost. Aplikuji jej na hydratační krém (ale dá se používat i samostatně a denně jako denní krém). Produkt testovala i mamka se zralejší pletí a ta si jej nemůže vynachválit. Je trošku hutnější, ale krásně se roztírá a následně se na něj velice dobře aplikuje makeup. Jak možná vidíte i na fotografii, krém je perleťový a dodá pleti úžasný jas a highlight díky opravdu jemňoulinkým částečkám odrážejícím světlo a sjednocujícím pleť. Složení navíc obsahuje kyselinu hyaluronovou a infuzi z bílého čaje, který má silné antioxidační a protivráskové účinky. 

Za sebe produkt jako bázi pod makeup doporučuji. Jako denní krém jej díky obsahu silikonu nepoužívám, každopádně je na pleti příjemný, svou deklarovanou práci plní a já mu nemám co vytknout, tedy až na silikon, který mně osobně vadí. Mamka říká, že její pleť hydratuje dostatečně a používá jej jako hydratační denní krém. Právě na ní je rozjasňující efekt krásně znatelný. Produkt obsahuje 50 mililitrů a stojí 990 Kč.


Jasmine Tea Detox Facial Scrub  

Očišťující detoxikační peeling na pleť s extraktem z jasmínového čaje slibuje rozjasnění pokožky do jedné minuty. Peeling je gelovo - krémový a obsahuje unikátní složení s mikročástečkami cukru a hydratačními a vyhlazujícími účinky. Infuze je založená na bázi zeleného čaje, který je silně detoxikační a ve sloučení s rostlinnými výtažky má revitalizační a očisťující účinek. Peeling slibuje rozjasnění a sjednocení tónu pleti.

Tento produkt nádherně voní. Používám jej na suchou, nebo jemně navlhčenou pleť. Stačí ho opravdu troška, kterou krouživými pohyby vmasírovávám do pleti a následně opláchnu čistou vodou. Pleť je jemná, čistá, prokrvená a hydratovaná. Peeling vůbec nevysušuje, neboť obsahuje oleje. Já si ho moc oblíbila na ranní používání například o víkendu, kdy se mi už následně nechce aplikovat hydratační krém a tohle je vlastně jediné, co na pleť za ten den aplikuji. V jednom kroku ji očistím, zbavím odumřelých buněk a i hydratuji. Tomuto produktu taktéž nemám co vytknout a mohu ho doporučit všem typům pleti. Dóza obsahuje 50 mililitrů a prodává se za 795 Kč.


Imperial White Tea Infusion Miracle Mask

Luxusní maska na obličej je založena na bázi esence z bílého čaje. Opět má silné detoxikační účinky a slibuje téměř zázračné výsledky díky vysoké koncentraci polyfenolů. Jemně mikronizované částečky extraktů z listů čaje spolupracují s hydratačními účinky kyseliny hyaluronové a posilujícími rostlinnými výtažky zaručující dokonalé vyživení a posílení pleti. Maska deklaruje rozjasnění, sjednocení tónu pleti, omlazení a vyrovnání nedokonalostí.

Tuto masku jsem dostala ve vzorkové velikosti, ale použila jsem ji minimálně desetkrát a stále nejsem na dně tuby. Jedná se o krémovou masku, která se dobře nanáší. Na pleti ji nechám působit zhruba deset až patnáct minut a následně opláchnu. Pleť je opravdu hydratovaná a vyživená. Nějaké extra sjednocení a rozjasnění jsem nezaznamenala, ale hydrataci a celkově jemnou, příjemnou pleť ano. Za sebe mohu masku doporučit suché a stárnoucí pokožce (moje mamka ji miluje), mastné pleti by asi nemusela sednout. Plné balení obsahuje 50 mililitrů a stojí 990 Kč.


Blue Tea and Argan Oil Magic Oil

Magický arganový olej na bázi esence z modrého čaje je vyživující a sjednocující olej pro péči o pokožku těla. Složení je založeno na bázi z výtažku z modrého čaje a především arganového oleje. Jedná se o suchý olej, který se rychle vstřebává, hydratuje, rozjasňuje a zakrývá nedokonalosti.

Tento olej jsem si velice oblíbila, celkově suché oleje v péči o tělo zbožňuji. Nádherně voní (to ale všechny produkty této značky), jemně se roztírá. Pokožka je mastná jen opravdu krátce, než se stihnete po koupeli a aplikaci oleje obléknout tak se už produkt vstřebá. Pokožka následně zůstává nádherně hydratovaná a vyživená. Navíc je provoněná. Olej jednoznačně doporučuji a opět především majitelky suché pokožky těla z něj budou nadšené. Balení je navíc maličké a já si jej s sebou beru nejraději na cesty, nebo třeba do sauny, kde jej po sprše rovnou nanáším. 100 mililitrů stojí 990 Kč.


Green Tea Reshaping Body Scrub

Posledním produktem z péče o tělo je modelující peeling s extraktem ze zeleného čaje. Obsahuje směs přírodních mořských solí, které jsou ponořené v infuzi ze zeleného čaje. Ve scrubu jsou znatelné mikronizované částečky listí a esenciálních olejů. Peeling dodává pokožce hydrataci, změkčuje ji a vyhlazuje.

Tohle je snad můj nejoblíbenější produkt vůbec a vždy se na jeho aplikaci a používání těším. Peeling obsahuje tuhou část, tvořenou především ze soli. Dále se v něm ale objevuje olejovitá složka, kterou musí přiloženou špachtiličkou se solí promíchat. Následně si produkt dlaní naberu a aplikuji především na nohy, bříško a ruce. Produkt je jemný, takže přílišně neškrábe, přitom ale odstraní odumřelé kožní buňky. Po použití nemusíte pokožku vůbec promazávat, díky olejům je nádherně hydratovaná a zvláčněná. Opět majitelky suché pokožky mohou jásat, neboť odstraní odumřelé kožní buňky a šupinky, zároveň ale pokožku hydratují. Já scrub používám před každou aplikací samoopalovacích produktů a nemohu si jej vynachválit. Pozor si ale dejte po holení, pokud máte na pokožce nějakou maličkou ranku. Samozřejmě, že díky obsažené soli produkt trošku zaštípe, avšak zdá se mi, že poranění se "stáhne" a lépe léčí. Také mi po používání ubývá zarostlých chloupků. Balení se na fotografii nezdá, ale je opravdu obří. Mám pocit, že jej nikdy nemohu spotřebovat a to věřte, že scrubem nešetřím. Produkt obsahuje 450 mililitrů a stojí 990 Kč.



Green Tea Anticellulite Bath Salts & White Tea Infusion Miracle Eye Mask

Na závěr zde mám dva jednorázové produkty. Anticelulitidová sůl na bázi esence z bílého čaje slibuje opravdovou léčbu zdokonalující krásu pokožky. Produkt vodu obohacuje o aktivní výtažky jako je kofein, minerální soli a extrakty ze zeleného čaje. Teplá voda napomáhá osmotickému účinku minerálních solí a ostatních aktivních výtažků. Sůl nádherně voní a pobyt ve vaně tenhle malý balíček zpříjemnil. Voda pokožku nevysušovala a po koupeli jsem se nemusela mazat. Jiné pozitivní účinky, než příjemný relax jsem ale nezaznamenala. Podle mě je tento produkt vhodný jako malý dáreček, třeba když někomu vytváříte dárkový balíček. Koupelovou sůl mohu doporučit, ale samozřejmě od ní neočekávejte nějaké anticelulitidové účinky po jednom vykoupání. 50 gramů soli stojí 89 Kč.  Maska pro pleť očního okolí na bázi esence z bílého čaje je jemná zvlhčená tkanina, která je napuštěna aktivními výtažky. Maska je bohatá na polyfenoly s antioxidačním, protivráskovým a regeneračním účinkem. Splňuje eliminaci otoků a oddálení procesu stárnutí. Masku jsem použila zhruba patnáct minut, je chladící, příjemně vonící a po sundání plátýnka je oční okolí krásně jemné a hydratované. Použití tohoto produktu jsem si docela užila, ale nehodnotím je jako nějaký "must have". Určitě opět potěší jako dáreček, ale sama bych si masku asi nekoupila. Jednorázový sáček stojí 89 Kč.


Všechny zmíněné produkty jsem dostala v rámci testování a upřímně jsem Vám sdělila svůj názor. Se všemi produkty jsem spokojená, poslední dva bych si ale sama nekoupila. Opravdu jsem si zamilovala veškeré produkty z péče o tělo. Z péče o pleť používám peeling i masku jednou týdně, rozjasňující krém mi ukradla mamka, ale v případě nějaké události si jej ráda vypůjčím nazpět. Cena této kosmetiky je vyšší, ale za to obdržíte nádherné obaly s propracovanými detaily a produkty, které obsahují přírodní složky a naopak neobsahují již v úvodu zmíněné chemické složky. Všechny produkty nádherně voní a dobře slouží k tomu, co deklarují. Určitě mám v plánu svou sbírku produktů značky TEAOLOGY rozšířit, neboť tohle rozhodně není celá nabídka jejich sortimentu. Veškeré produkty seženete exkluzivně v síti parfumerií Douglas. Velice děkuji zastoupení Douglas za krásnou snídani a poskytnutí produktů k recenzi. P.S.: V katalogu Douglas, je právě kupónek s 20% slevou na veškerou tělovou péči značky TEAOLOGY!

Co si o značce TEAOLOGY myslíte a jaká je Vaše nejoblíbenější značka tělové kosmetiky?

10 komentářů:

  1. U toho prvního krému bych ty silikony nečekala, tak nějak jsem myslela, že to bude fakt přírodní. Tím by samozřejmě pro mou pleť nebyl, protože ta si se silikony nerozumí. Nejvíc mě zaujal ten obličejový peeling s oleji. Mám samé peelingy nehydratační, ale na ty víkendové dny by byl super :) Případně na léto, kdy se ničím nemažu, abych neměla pocit, že se potím pod nánosy krému.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě ten silikon překvapil a kvůli němu nepoužívám produkt denně, ale jen výjimečně jakožto podkladovou bázi. Odůvodňuji si jeho výskyt právě těmi vlastnostmi pro podkladovku.. On je to vážně báječný podklad, ale asi na úkor silikonu. ;-)

      Vymazat
  2. Mám tělové máslo a to je úžasný. Musíš ho zkusit :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za skvělou recenzi, tahle kosmetika mě totiž v časopisech vždy hodně zaujme, díky krásným obalům. Docela mě značka zaujala, nečekala jsem , že bude úplně čistá přírodní takže silikon mě nevyšokoval :) Ale také mi spíše vyhovují na obličej krémy bez nich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co. :-) Avšak je možné, že v ostatních pleťových krémech se silikony nevyskytují, značka jich nabízí větší množství. Mám v plánu to okouknout. :-)

      Vymazat
  4. O tom peelingu jsem tě slyšela mluvit na instagramu, tak jsem ráda, že jsem si konečně početla recenzi, protože mě tahle kosmetika vážně láká! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, prosim te, kde jsi nasla, ze je tato znacka netestovana na zviratech? Nemohu to nikde najit. V douglasu jsem si vyzadala vsechny informace o znacce od dodavatele, a tomhle asi slovo. Psala jsem i na instituce ohledne testovani a znacka je uplne nova a zatim zadny certifik nema. Vyrobky ma urcite super soude podle vzorku, ale jelikoz stoji dost tak nechci kupovat dokud nezjistim 100% zda neni testovana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tuto informaci nám říkali představitelé značky na akci s Teaology, jelikož se na to jedna z přítomných slečen zeptala. Když mi napíšeš email, zkusím se poptat a dám ti v případě zjištění něčeho ráda vědět. :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)