HAUL: Dny Marianne 2015



Jako každý rok i ten letošní jsem vyrazila na Dny Marianne. Každoročně výletím do Prahy, často to spojím s výstavou, nebo kavárenským povalováním. Letos jsem navštívila Bistro proti proudu, které mě nadchlo! Opravdu nádherné snídaně, zákusky a výborná káva. Pokud jste ještě nenavštívili, tak doporučuji k návštěvě. Nemluvě o tom, že prakticky vedle mě seděl Michal Zapoměl


Co se týče nákupů, měla jsem jasno. Šla jsem si pro bareMinerals Complexion Rescue, který jsem také ulovila. Jak vidíte, neodolala jsem nové Naked Smoky od Urban Decay. Podotknout musím, že mi ji ale koupil přítel jako dárek. Dlouho jsem odolávala a odmítala, nakonec jsem se ale jeho nabízením nechala strhnout. Další Naked do sbírky, musím říct, že tahle je designově a technicky ze všech nejlepší (dle mého názoru) a stíny jsou prostě všechny v mých barvách.


V Douglas každoročně nakupuji Batiste suchý šampon do zásoby, sleva se hodí a dárečky v podobě miniatury řasenky a laku na nehty také.

Cose týče oblečení tak jsem měla v plánu nakoupit nějaká basic trika. Avšak v obchodech byly už ráno neskutečné návaly lidí a má velikost skoro ve všem vybraná. Ulovila jsem šedé basic triko s lehkými odrazy třpytek v H&M a dvě trička ani ne za sto korun v C&A. Nelekejte se, králíčka budu nosit jen doma, ale nemohla jsem mu odolat.


Měla jsem už delší dobu vyhlídnuté podzimní kotníčkové boty od Tamarisu. Jsou kožené a se slevou stály něco přes tisíc korun. Já mám takovéhle semišové podzimní boty bez podpatku na každodenní tůru do školy nejraději. Jsem ráda, že jsem je ulovila a mám z nich vážně radost!


Jako poslední Vám ukáži svůj nejnovější Pandora korálek. Nebojte, nestála jsem zběsilé fronty ve slevách, ale přivezla mi ho mamka jako dárek ze Slovenska. Docela jsem koukala, protože mamka mi běžně dárky nedává, navíc ne takhle hodnotné. Asi ji ta dovolená tam vážně prospěla! Mám z něho radost a už se těším až si s ním budu při nudných hodinách cvrnkat (taky si s Pandorou hrajete?). Nemluvě o tom, že květina na šperkovnici ladí s mými květinovými korálky a tenhle kousek tedy krásně zapadá. Jo a srdíčko je ze zlata, což je mé první zlaté cosi vůbec.


Teda peněz jsem utratila hodně, ale ze všech věcí mám velikou radost. Teď bude třeba se připravovat na zimu a šetřit na Vánoce. V sobotu mi začíná škola - jo opravdu mám hodiny i v sobotu a nejobávanější závěrečný ročník. Všem vysokoškolákům pevné nervy a hodně štěstí. Prvákům přeji ať to tak nehrotí a na vše si brzo přijdou. Nezapomeňte na základní pravidlo: spoléhejte se jen na sebe!

Co vy a Dny Marianne? Vyrazily jste? Ulovily jste? :-)

12 komentářů:

  1. Pořídila jsi hezký věcí :) Nakedku jsem taky koupila, jen ne ve dnech Marianne, ale taky s 20 % slevou :)

    Simply Janet
    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš určitě stejnou radost jako já! :-)

      Vymazat
  2. Krásne veci!:) A tie NAKED paletky ♥.♥

    Krásny víkend!:)
    xoxo

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, tak ty máš novou Nakedku <3 Asi ti ji závidím, nakonec se mi moc líbí! Já na dnech ulovila komono brýle ze Zootu, ale ještě na ně netrpělivě čekám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Safra to jsem na ty brýle zvědavá! :-)

      Vymazat
  4. Naked je krásná, já si ji taky moc oblíbila :). Já si koupila Clarins stíny, MUFE Ultra HD makeup a Bobbi Brown korektor. Z oblečení jen jedno basic tričko a spodní prádlo v Lindexu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, pořídila jsi parádní věci. :-)

      Vymazat
  5. Moc hezké věci. UD Smoky bych taky brala! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pandora je krásná <3 také si přeji náramek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pozor na ten tmavý Batiste. Mě vždycky obarvil i hlavu na hnědo. Batiste Blush se mi zdá lepší. Líp voní a nebarví - mrkni http://www.xantea.cz/tagy/batiste/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já právě potřebuji aby hnědě barvil, ten normální s vůní mi dělá bílé fleky.. :/

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)