ROME HAUL - YSL, MARC JACOBS, UD a KIKO

Dnes pro vás mám připravené nákupy z Říma. V Římě jsem do obchodů nechodila, nestíhala jsem to, a především jsem nejela do Itálie za nákupy. Vždy jsem si našla chvilku na to prolítnout Sephoru k jejímu slevovému stojanu, když jsem měla to štěstí ji někde potkat. V Římě totiž byly začátkem července opravdu veliké slevy.


Jako první jsem si koupila tuto KIKO puntíkovanou rtěnku v odstínu 03 Tropical Juice, kterou jsem se zaúkolovala už doma a říkala jsem si, že si ji odvezu jako jediný suvenýr. Značka KIKO měla obchody po celém Římě a přirovnala bych ji k drogérkové značce asi na úrovni našeho Dermacolu, avšak s mnohem větší nabídkou. Rtěnka vyšla asi na 7 euro a měla jsem z ní velikou radost.


Mým druhým úlovkem je Rouge Pur Couture - Vernis Á Lévres, aneb lip tint od YSL v odstínu 25 Fuschia Neo-Classic, což je opravdu nádherná fuschiová barva, kterou jsme ve stojanu za pouhých 15 euro (dvojnásobek ceny "obyčejné" drogérkové KIKO rtěnky) nemohla nechat!


V další Sephoře jsem ulovila rtěnku MARC JACOBS opět za patnáct euro a to v odstínu 118 Roll The Dice. Nádherná barva a opravdu luxusní leskle černý obal, který je na magnetické uzavírání. Ve slevovém stojanu byly i jeho oblíbené stíny, bohužel v odstínech, které bych neunosila.


Třetím úlovkem byla rtěnka URBAN DECAY, která stála jen 10 euro, což je prakticky cena KIKO rtěnky. Mám ji v ostínu Obsessed a lituji, že jsem i jich nevzala více, protože víme, za kolik se u nás tyto rtěnky prodávají.

Nic jiného jem si z Říma už nepřivezla, avšak z těchto úlovků mám neskutečnou radost. Pokud tedy právě teď jedete do této metropole, určitě projděte Sephory, stojí to za to. Netřeba zmiňovat, že mají nabídku značky Marc Jacob, nebo třeba i Hourglass! Jezdíte do ciziny za nákupy, nebo spíš jako já za památkami?

A co jste si nakoupili vy? :-)

15 komentářů:

  1. S nákupmi v zahraničí to mám podobne. Keď niekde som, tak chcem vidieť predovšetkým pamiatky, prostredie, atrakcie... a až keď sa náhodou vyskytne príležitosť, tak na skok zájdem do nejakého obchodu a aj to nakupujem skôr pre iných ako pre seba:) Krásne rúže si si priniesla:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já brala pouze ty Sephoře někde po cestě, cíleně jsem je nevyhledávala a když zbyl čas tak jsem šla radši na zmrzlinu a užívala prostředí. :-)

      Vymazat
  2. Vloni jsme byli na okružní jízdě Itálií a přiznám se, že jsem ani do toho Kika nezašla.

    OdpovědětVymazat
  3. super nákup, tá kiko je neskutočne roztomilá, YSL a MJ je klasika a za takú cenú a tá od UD má najkrajšiu farbu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tak ta Kiko a od Mj jsou božíííí ❤ Já jezdím do zahraničí za obojím. I když teď jsem si z Egypta přivezla maximálně tak střevní potíže :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je mi líto, já si přivezla docela ošklivé fleky od mravenců/komárů. :/

      Vymazat
  5. YSL bych tam za tu cenu asi také nenechala, jinak já rtěnková moc nejsem, i když vlastnit něco od MJ, hmm :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však právě, YSL rtěnka za cenu italské pizzy! :D

      Vymazat
  6. super kousky! ale ta KIKO rtěnka s puntíky je prostě top :D :))

    SWEET CHILLI

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ty ceny jsou skvělé a koupila sis super věci. MJ rtěnky mají vážně skvělý obal a ten odstín je krásný :).

    OdpovědětVymazat
  8. KIKO mám ráda, ale zrovna tahle kolekce ty rtěnky s puntíky se mi vůbec nelíbí. Každopádně ty ostatní věci ze Sephory bych brala taky. Obzvlášť za UD rtěnka vypadá nádherně! :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. jé, tu KIKO rtěnku bych brala hned, je naprosto nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  10. tady se pozná rtěnkový závislák! :)) ale za ty ceny, no nekup to... odstínově se mi nejvíce líbí ta Marc Jacobs.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)