NEW IN - High Heels



Mám tu pro Vás tip na jedny kožené páskové boty na vyšším podpatku a s platformou. Jak víte, čeká mě svatba mé sestry a pomalu se začínám vybavovat. Nové páskové střevíce to chtělo jako sůl, neb své první mám už pár let ještě z deváté třídy, byly to boty italské a stály asi přes dva tisíce. Světe div se, tancuji v nich každou sezónu a chodím na společenské události, avšak potřebují už podrazit podrážku a trochu si odpočinout.

Nastal tedy čas pořídit si nové. Tyto jsem ulovila v Humanicu od značky Lazzarini, se kterou mám jen a jen kladné zkušenosti. Vlastním od ní ještě dva páry kožených bot, které mi slouží už pátou sezónu. Tyto páskovky jsou taktéž kožené a stály bez nějaké stovky skoro dva tisíce. Jsem člověk, kterému stačí mít v botníku pár kvalitních kousků bot, než desítky papírových a takových těch na jednu sezónu.

Boty jsou i přes svůj vysoký podpatek neskutečně pohodlné a velice dobře se v nich chodí, navíc na noze vypadají opravdu úchvatně! Stélka je měkká, takže v nich vydržím stát poměrně dlouho, pásky mě nedřou. Dle mého se hodí jak na svatbu, ale i zkoušky, nebo jen tak do města. Myslím, že jsem peníze investovala dobře, co myslíte?


Jak to máte s obuví Vy? Máte raději kvalitní páry, ale třeba jich vlastníte méně, nebo vám stačí botky za stovku, ale za to jich máte hodně? :-)

8 komentářů:

  1. Jsou nádherné :) Miluji boty na podpatku, ale nemám žádné pohodlné, takže jsem se zařekla, že si další jen tak nekoupím :D Na tyhle se ale možná zajdu podívat, až budu mít chvilku času :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to je opravdu o tom aby ti dokonale sedly. Fakt, když už cítíš v obchodě, že ten sklon není dobrý, tak nebrat. Tyhle pro mě byly perfektní na první obutí a prakticky chodily za mě. :-)

      Vymazat
  2. Tak ty vypadají skvěle a dokonce mají i trochu masivnější podpatek, tak bych se na nich možná nezabila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto se v nich chodí táák dobře! :-)

      Vymazat
  3. krásné! a ještě ten silnější podpatek <333

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)