První jarní nákupy

Jaro nám ještě nezačalo, ale dejme tomu, že já se začínám zásobit. Tento rok začínal velkými výdaji a peněženka hodně zaplakala, ale splnila jsem si hned několik přání.

Tyhle králičí ponožky mi koupil přítel v Tally Weijl. Mají i ocásek!



Jarní bundičku jsem potřebovala jako sůl, protože mám pouze kabátek, který pamatuje celou střední školu a tomu také odpovídá jeho stav. Bundičku mi koupila mamka, za což jí moc děkuji, protože nebyla nejlevnější. Je z Reserved a líbí se mi, jak krásně sedí. Na jaro/podzim jako stvořená!


Pomalu okukuji jarní kolekce, vybírám sukně a inspiruji se. Radost jsem si zatím udělala krajkovaným topem z H&M, který bych ráda ulovila ještě v jiné barvě, avšak u nás v Hradci není k sehnání. Druhý je cami top ze slev, který jsem si chtěla pořídit už loni, ale byl vyprodaný a já na něj náhodou narazila ve slevovém stojanu. No neberte to, v létě tyhle cami topy zbožňuji! 


Další top je s třičtvrtečním rukávem mi vybral přítel a mně se v kabinkách opravdu zalíbil. Líbí se mi, že je dole projmutý a vypadá opravdu hezky ležérně z džínami. Do školy pohodlný a perfektní. Nezapomeňte, že při registraci na stránkách H&M získáte 25% slevu na jeden kus oblečení!


Největším výdajem však byla Satchel od Michaela Korse. Tuto kabelku mám vysněnou už dlouho a tak jsem si konečně splnila svůj sen. Prostorově i tvarem mi naprosto vyhovuje. Nejraději ji nosím jako crossbody. Kupovala jsem ji Na Příkopech, opět úžasná obsluha. Doporučuji!


Z kosmetiky jsem nakoupila pouze laky na nehty od společnosti L´Oreal. V drogérii Rossmann probíhala akce 1+1, takže při ceně 50 Kč za lak jsem jich nakoupila spoustu. Především z nové kolekce 50 Shades of Grey, protože mě velice zaujaly především efektové laky! Z výprodejových stojanů jsem vybrala laky z kolekce Pure Reds a pár jich vzala i jako dárek pro sestru.


Co se týče jarní výbavy tak bych ještě ráda ulovila balerínky značky Melissa, protože mám jedny kožené už pátou sezónu a je to na nich už znát. Z kosmetiky bych si v nejbližší době ráda pořídila pudrový rozjasňovač a tak pokukuji v MAC. Máte nějaký tip? 

Co jste si v poslední době koupily vy a co si potřebujete pořídit na jaro? :-)

18 komentářů:

  1. Tomu říkám super nákupy, líbí se mi hlavně vtipné ponožky a samozřejmě kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné věci, hlavně ta bundička a kabelka MK <3

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa páči ten top z HM keby bol bez vzoru:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase vzory ráda, doplňky mívám často jednobarevné, jednoduché a tak aspoň vrškem oživuji celý outfit. :-)

      Vymazat
  4. moc pěkné nákupy, já si dneska jdu do drogérky pro rtěnku od kate moss :D nb z řady rimmel myslím 05 dneska jsem ji zkusila a zamilovala se do odstínu, co se týče nákupů od tý doby co si vydělávám moc neutrácím, občas si koupím něco na sebe, ale kosmetiku nenakupuju max když dojde makeup /brzičko mi dojde/ - tak si ho koupím, ale nějak ted nemám potřebu utrácet, mé výdaje ted jdou do jídla, cigaret :D a pození s přáteli :D /vííínko :D/
    jen doufám, že mě nechytne období a nevykoupím celý krám :D hihi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tu mám taky, ta je úžasná! :-) Jinak já to střídám, jsou měsíce kdy dám jenom za kávičku a tunu jídla a pak je měsíc kdy jenom za oblečení, měsíc kdy dám jenom za kosmetiku. A jsou i měsíce, kdy neutrácím za nic! :D

      Vymazat
  5. Mě se moc líbí bundička, stejnou bych určitě unosila. A pak ta kabelka, ach!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné věci! A ta kabelky, nemám slov! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ponožečky jsou naprosto úchvatné a ještě mě velice zaujaly laky na nehty. :) Všechny odstíny vypadají moc hezky.
    www.besimplyfantastic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Teda z tvého článku se mi líbí snad úplně všechno! <3 Nejvíc bych potřebovala nějakou jarní bundu, mám jen trenčkoaty a saka a bundička by se občas hodila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom stejně, proto jsem hledala bundičku. Určitě se po nějaké podívej. :-)

      Vymazat
  9. Krásně jarní článek! :) Ty nové laky od L'Oréal vypadají skvěle, jsou to mé snad neoblíbenější laky vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty topy a halenky z H&M vypadají moc hezky!... ale co teprve kabelka!:))) Je vážně dokonalá! :)♥
    Super nákupy:)

    www.sonastorova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ty topy a halenky z H&M vypadají moc hezky!... ale co teprve kabelka!:))) Je vážně dokonalá! :)♥
    Super nákupy:)

    www.sonastorova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Triča a hlavně kabelka vypadají super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)