Nákupy s Ona Dnes

Znáte to, vystříháte si kupónky a myslíte si, jak moc ušetříte. Omyl, žádný z kupónků jsem neuplatnila. Přesto mám z těchto drobností radost a třeba si je pořídíte také.



Tyhle krajkové podprsenky byly trendem už loni a já si také nějaké pořídila. Když jsem tuhle zahlédla v H&M za 350 Kč, musela jsem ji mít. Je opravdu krásně šitá a perfektně sedí. Dokonalá do větších průramků, odkrytějších zád, nebo i hlubších výstřihů. Někomu může vadit, že vlastně není pevná a zmenšuje tím poprsí. To já naopak vítám. Jediný problém je, že zapínání má asi  šest háčků, tak si představte ten ranní boj při oblékání.


Obyčejná trička potřebuji jako sůl. Mám ráda, když jsou něčím zajímavá, ať už kapsičkou, nebo právě krajkou. Krémové s krajkovou kapsičkou a aplikací na konci je z dětského oddělení Lindex. Druhý top s krajkovou aplikací ve výstřihu je z Gate a myslím, že je dokonce ze 100% bavlny. Do Gate téměř nechodím, jen jsem tam náhodou nahlédla a udělala jsem dobře.


Tohle je spíše takový tip. Od včerejška jsou v Lidlu k sehnání tato tílka a k nim kalhotky. Set je příjemný a v balení po dvou v různých barvách. Pokud jste tedy staromódní jako já a nosíte košilku pod svrchním oblečením, určitě koukněte do Lidlu.


Tato trička jsou z Tally Weijl a dokonce ze 100% viskózy, kterou mám já moc ráda. Zrovna jsem chytla akci 1+1, takže jsem platila 269 korun za tato dvě trička, která jsou trochu kratší a širší. Umím si je ale dokonale představit na fesťáku s džínovými kraťasy a converskami.

Jo říkala jsem, že budu šetřit, když já poslední dobou nějak neumím odolávat... Čím jsme si naposledy udělali radost vy? A navštívili jste nákupní dny Ona Dnes, nebo se chystáte? :-) 

13 komentářů:

  1. Libi se mi tricka z TW, ale jelikoz nemam rada kratky, tak asi nic pro me :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony nejsou crop, jen prostě trošku kratší, než je taková ta běžná délka. ;-)

      Vymazat
  2. Ta podprsenka je nádherná. Vůbec jsem si jí v H&M nevšimla :( příští týden se na ní půjdu mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké kousky, na jaro jak ušité :)

    OdpovědětVymazat
  4. Woe, ulovila jsi opravdu hezké kousky!
    http://apinchofglamor.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Woe, ulovila jsi opravdu hezké kousky!
    http://apinchofglamor.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Nechystám, ale nutně potřebuji nějaké džíny, protože jsem dnes ráno opět zjistila, že i když jich mám plnou skřín, obleču jen jedny a ty se mi ke všemu začínají trhat...takže i když nechci, musím :(
    Jinak se mi líbí všechno, měla jsi šťastnou ruku!

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tak, líbí se mi většina věcí, hlavně tedy ta krajková podprsenka!

    OdpovědětVymazat
  8. Jelikož plánuji velký nákup květin na terasu, tak se musím těmto nákupům oblečení na nějakou dobu vyhýbat :-) Ale pořídila sis krásné věci.

    OdpovědětVymazat
  9. Super nakupy :-) Ta podprsenka je uzasna ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi ta podprsenka :) Já jsem nákupy Ona Dnes nějak zaspala, ale aspoň jsem ušetřila :D

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké kousky, hlavně ta podprsenka, taky o ní už dlouho uvažuju, a ty obyč trika :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)