Březnový random

Březen byl zvláštní měsíc. Poslední dobou přemýšlím o blogu, škole, lidech, tím kam a jak se upínám a zda to má nějaký smysl. Občas mám chuť všechno hodit za hlavu, smazat se z veškerého sociálního dění a být sama sebou. V březnu jsem si ale také dělala spoustu radosti. Především všímáním si okolí, ale i materiálními kousky.






 Delmart, aneb nejlepší saláty v Praze! 








Tohle byl asi nejdelší random článek za tři roky tohoto blogu, více fotek najdete na mém instagramu. Budu ráda, když mi napíšete, jaký byl váš březen? :-)

11 komentářů:

  1. Krásné fotky:) UGO, Bubble tea i Arizonu mám moc ráda a na jídlo se mi sbíhaj sliny:D A ta srdíčková miska je strašně super, takovou si chci taky pořídit, odkud ji máš?:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, vůbec netuším. Našla jsem ji doma, ale podobné jsem viděla v Tchibu a v Kik, nebo v různých takových těch design obchůdcích. :-)

      Vymazat
  2. Super fotky, dostala jsem chut na jahody a na boruvky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten křečík je úplně k poňachňání :D

    OdpovědětVymazat
  4. chtěla bych už konečně ochutnat Ugovu čerstvou šťávu :)
    pěkné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně neprestavej blogovat NB nemá z blog mám ho moc rada hl v poslední době! Březen u me byl hekticky a unavny.hledala jsem si novou praci a nakonec ji našla a jsem rada!

    OdpovědětVymazat
  6. Nojo, takové stavy a pocity máme asi každá, já je mám taky! Jinak pohodový random, plný dobrůtek, to já ráda!

    OdpovědětVymazat
  7. Trochu samý #food.. no, koneckonců proč ne :D

    OdpovědětVymazat
  8. skvělý fotky <3 randomy mám stejně nejradši! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)