Únorový random

Oblíbenou rubriku "pětka" jsem musela přejmenovat na random, protože fotek bylo málokdy méně než pět. Hned na začátku února začala škola, hned první týden nás zaúkolovaly takovým způsobem, že jsem si druhý týden, musela vzít volno. :D Ne bohužel jsem běhala po doktorech, ale zbylé volno jsem využila ke kodifikaci výzkumu, četbě nudných textů, přípravě seminárek a grafů. Líbilo se mi počasí, jak nádherně napadnul sníh, mohla jsem jet lyžovat a zároveň se objevilo i "jaro". V únoru jsem si uvědomovala a těšila se ze spousty maličkostí, které mi dělaly radost.


Nejlepší waffle na světě.


Třeba zmrzlina na Valentýna.


Kumquat, aneb mini pomeranč, který se jí i se slupkou!


Lyžování.


Tulipány!


Café Na Kole potají v knihovně.


Burákové máslo v posteli.


Občas to chce si udělat radost.

Jaký byl váš únor? :-)

10 komentářů:

  1. Skvělé fotky! A tulipány jsou nádherné,miluji je :)
    Co se týče mého Únoru,tak byl hodně zvláštní. Tento měsíc nemám zrovna moc ráda,protože je přece jen takové chladné počasí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě, že tulipány jsou nejkrásnější, ale co mě dostalo ještě více jsou vafle, hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta valentýnská zmrzlina :3 Už vím, co budu dělat dalšího Valentýna :D :) Jinak ten kelímek Café na Kole je dokonalý :) A jen by mě zajímalo, jak chutná burákové máslo, chtěla bych ho vyzkoušet, ale bojím se, že mi nebude až tak chutnat..

    OdpovědětVymazat
  4. och tie vafle, bože bože
    maslo z MS je skvelé, to mám veľmi rada:)
    a tulipány,chcem aj ja, to sú krásne kvety

    OdpovědětVymazat
  5. Stejně je divný, že jsem tě v HK ještě nepotkala:( Krásně fotky!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš to já tebe jo :D Často tě zahlédnu na plesech, nebo ve Futuru. :)

      Vymazat
  6. Hezké fotky!! Tulipány miluju!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)