Tepelná úprava vlasů


Často se mě ptáte, jak si upravuji vlasy. Už asi pět let se snažím do vlasů co nejméně tepelně zasahovat a především nežehlit. Už od základní školy jsem vlasy žehlila téměř denně a teď ani nechápu, jak jsem to mohla dělat. Každopádně letos jsem poprvé v životě vyzkoušela si po mytí vlasy vyfénovat a jo, to je to, co jsem potřebovala. Kulmu a žehličku používám zřídkakdy, většinou jen příležitostně párkrát za rok. 

Vysoušeč vlasů Remington

Tenhle fén na vlasy jsme si s mamkou koupily nedávno, protože mamka si fénuje vlasy denně a měla už strach, že ten náš staříček jí brzy vypoví službu. Řeknu vám, že popravdě jsme vybraly ten nejdražší, co v obchodě měli. Nalákala nás především slibovaná rychlost sušení 140km/h, ionizace a nastavení studeného vzduchu. Navíc má prý nějaký lepší motor, který se jen tak nerozbije. Důležitá je mřížka z keramiky, díky které se vlasy nepřepalují. Samozřejmostí jsou nástavce, jako je difuzér, nebo zúžené hlavice.


S fénem jsem spokojená, fénuji tedy po každém mytí na nejnižší teplotu (opravdu studený vzduch) a největší výkon, ke konci vlasy profouknu funkcí "ledový vzduch". Své dlouhé vlasy mám vysušené asi za pět minut. Jediné co mi na fénu vadí, je fakt, že je opravdu těžký. Ionizaci pociťuji, neboť předtím jsem měla fén bez ní a je to znát. Vlasy jsou opravdu jemnější, hladší a lesklejší.

Kónická kulma Remington

Věřte mi, nebo ne, ale tohle je má první kulma, kterou mi rodiče koupili teprve před nějakým tím měsícem. Ano dostala jsem svou první kulmu na vlasy ve 21 letech a to jsem celý život dlouhovláska. Kónickou kulmu jsem si přála už dlouho. Nejvíce na ní oceňuji tu variabilitu. Pokud chcete uděláte s ní vetší vlny, ale i jemné lokýnky. Momentálně se mi líbí, když natočím velký pramen vlasů, třeba jen dva prameny z celé hlavy, což vytvoří opravdu přirozené velké vlny. Účes touto kulmou opravdu vydrží několik dnů! Kulma je nahřátá za pár vteřin, upozorní vás na to animací na displeji. Samozřejmostí je nastavení teploty a ochranná rukavice. Nehrajte si na frajerky a rukavici používejte, já si věřila, jaká je to bez ní brnkačka a mám teď na prostředníčku krásnou jizvu. Každopádně pokud nevím co s vlasy, už nesahám po žehličce, ale kulmě. Oba produkty, tedy kulma a fén na vlasy, jsou z jedné řady Silk a oba mají opravdu dlouhý dvoumetrový kabel, což velice oceňuji!


Žehlička na vlasy Braun Satin Care 7

Tuto žehličku jsem dostala jako vánoční dárek od společnosti Braun a jsem z ní nadšená. Líbí se mi možnost nastavení si profilu vlasů. Nastavíte si, jak máte vlasy dlouhé, tlusté a zda jsou barvené. Následně žehlička sama určí teplotu a tu si sama mění. Tenhle produkt díky funkci SensoCare i pozná, pokud jsou vlasy vlhké a upozorní vás na to! Také pokud se žehličce nezdá rychlost žehlení, tak vám to poví. No není to úžasné? Pokud nechcete využívat "samonastavování" žehličky, můžete klasicky nastavit svou oblíbenou teplotu. Já jsem z této žehličky vedle a svou starou Remingtonku už nepoužívám. Vlasy jsou hebké, lesklé a především i mé krepaté vlnité vlasy vydrží narovnané do dalšího umytí.


Jaké tepelné nástroje používáte vy a jak často? Fénujete vlasy po každém umytí? :-)

15 komentářů:

  1. Jé tu kulmu mám také a je úúúúžasnáááááá!! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Remington věci na úpravu vlasů mám moc ráda, fén mi odešel sice teď do důchodu a musím pořídit nový, ale zase zvolím tuhle značku. Kulmu mám téměř tu samou, ale nějakou Pearl edici a je skvělá - vlny mi vydrží téměř celý den. Jinak já si vlasy fénuju po každém umytí vlasů...ale jen takovou rychlovku, v předklonu, přes prsty - na žádné velké stylingy mě neužije :-))
    Stars by Lucy

    OdpovědětVymazat
  3. Fén používám jen občas, protože mám po fénování vždycky divné vlasy :D Máme nějaký s ionizací, ale je taky pekelně těžký. A nedávno jsem si také pořídila svou první kulmu a používám ji jen občas, abych vlasy zbytečně netrápila. Žehličku jsem nikdy neměla, na narovnání mi stačí fénování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, já to měla vždycky naopak. Nikdy jsem neměla kulmu, protože na navlnění mi stačilo, aby vlasy uschly. :D Teď mám vlasy delší a těžší, tak už také stačí jen vyfoukat a jsou skoro rovné. :-)

      Vymazat
  4. Fén nepoužívám vůbec, ale žehličku skoro každý den (minimálně tak 4-5x týdně :/), což není moc dobré, ale bohužel pro mě nutnost. Chtěla bych si pořídit i kulmu, tak zatím hledám různé tipy a vybírám tu nejvhodnější :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je žehličku vyřadit dost těžké. Také jsem si to neuměla představit, teď si neumím představit znovu denně žehlit. :)

      Vymazat
  5. Po novém fénu se zrovna poohlížím. Zatím nevím jaký si vyberu, ale Remington by mohla být dobrá volba:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! Myslím, že běžně u nás dostupných značek je to jedna z nejlepších co se týče vlasové péče. :)

      Vymazat
  6. Krásný článek! :)))

    www.gabrielaschejbalova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný článek! :)))

    www.gabrielaschejbalova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já si vlasy nechávám volně proschnout pouze v případě, kdy nemusím další den na veřejnost, protože je mám šíleně kudrnaté. :D Teď se snažím omezit i žehlení, protože jsem si tak slušně poškodila vlasy. :) Ale jinak máš krásný fotky! :D :)
    http://novakovakristyna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Zkus je foukat přes plochý kartáč, mně to vlasy krásně narovná a pak už žehlit nemusím. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)