Antiwishlist, aneb co mě nebere #2

1) Invisibobble

Gumičky, které vypadají jako drátky do vlasů. Znám je od základní školy, kdy byly na tržnicích k sehnání za dvě koruny a nosily jsme je s holkami na rukou. Mně tahle gumička vůbec nevyhovuje, vlasy mi tak zvláštně stahuje, vadí mi jak je tvrdá a celkově se mi s ní špatně manipuluje. Co jsem koukala, tak originál stojí skoro 4 libry, fakt ne...

2) Cigarety

Asi ani nemusím komentovat. Ten smrad prostě nesnáším.

3) Legíny

Snad nikdy jsem nenosila legíny na veřejnosti a prostě mi to nejde. Vůbec se v nich necítím, jezdím v nich maximálně na kole, nosím je jako spodky při lyžování, nebo když jdu pro rohlíky do obchodu. Spíš je vnímám jako tepláky, které se teď také hojně nosí na veřejnosti. To je další věc co mě nebere..

4) Fake 

Čemu se hodně směji a celkově nechápu jsou fake kabelek, oblečení, kosmetiky. Vždyť to je poznat, vypadá to odpudivě a nevím.. K čemu je slečnám fake paletka UD, když ty stíny stojí za prd? Poměrně mi vadí i kopírování, když "značka" navrhne úplně stejnou paletku, kabelku, nebo třeba hodinky a pak se příživničí na designu originálu. Co si o tomhle myslíte vy?

5) Desigual

Tuhle značku jsem nikdy nechápala a strašně se mi nelíbí. Přijde mi nevkusná a některé kousky opravdu jako vytažené z kontejneru.

6) Alpro

Myslím si, že Alpro momentálně frčí, avšak všechny ty slečny, co jsou tak posedlé alternativními mléky se nepodívaly na složení. Tahle mléka jsou oproti o hodně levnější konkurenci velmi ředěná. Proč platit tolik peněz za něco, co je vlastně horší, než něco levnějšího? Třeba sójové jogurty méně známé značky obsahují 3x více sójových bobů, než jogurt od Alpra. Celkově i chuť mi přijde nevýrazná. Alpro sama nekupuji, ale přiznám se, že ho občas od někoho, kdo ví, že kravské mléko nemohu, dostanu.

7) Makeup Revolution

Poslední dobou blogosféra zahrnuta touhle levnou značkou. Mně nebere... Stejně jako Elf, MUA atd..

Tak to by byl další antiwishlist věcí a značek, které mě momentálně netáhnou. 
Co poslední dobou nebere vás? :-)

13 komentářů:

  1. Makeup Revolution mě taky nebere, navíc ty paletky nejsou nic moc. S Desigualem souhlasím, taky se mi vůbec nelíbí, hlavně ty barevné kabáty. Faky to je jasný, bohužel je nosí opravdu hodně lidí..

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ty gumičky naopak ráda, ale samozřejmě nevlastním originální. Líbí se mi, že mi culík neklouže, ale bohužel se dost rychle vytahávají. A legíny nosím, ale jen v zimě ke kozačkám a něčemu delšímu přes zadek, k teniskám nebo nízkým botám jedině na sport.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně nejvíc vadí, když se opřu, jak jsou tvrdé na hlavu. :D

      Vymazat
  3. make up revolution paletky su skvele ! vlastnim aj sleek aj sigmu aj hocico ale v porovnani s nimi su velmi podobne sestry,,... oplati sa aspon vyskusat.. lacna je pretoze je velmi nova , ale naozaj dost kvalitna..
    alpro je moj zivot :D samozrejme mi chutia aj ine jogurty sojove , ale tie drinky a tak nerobia moc ine firmy a tie dezerty mi hrozne chutia tiez.. ale madnlove mlieko maju predrazene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě přijdou všechna mléka kvalita/cena dost nepřiměřená. Jinak věřím, že Makeup Revolution je fajn, já nikdy neřekla, že něco levného nemůže být kvalitní, ale prostě mě ta značka a ani produkty neberou, nevybrala bych si u nich. :)

      Vymazat
  4. Souhlasím nejvíce s bodem 3 a 7 :)

    OdpovědětVymazat
  5. s tými gumičkami uplne suhlasim. Ako ich propaguju vraj super gumičky, do ktorých sa vám nezamotaju vlasy atd . No su hrozne, presne ako píšeš - tvré a neforemné... Cigarety tiež nemusím, som rada, že mi nikdy nevonali...
    K legínam mám opačný názor. Je to kusok oblečenia, ktorý sa dá skombinovat naozaj perfektne, no pravidlom u mna je nosiť ich s vrškom dlhým pod zadok, opätkami, alebo čižmami. Inak to vyzerá hrozne...

    OdpovědětVymazat
  6. Od Alpra mi chutnají jejich jogurty, ale jednou jsem si koupila to jejich mandlové mléko a byla to jen samá voda, vůbec mi to nechutnalo...pak se člověk podívá a mandlí tam bylo cca 2%, no za tu cenu je opravdu lepší dát si obyčejnou vodu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je přesně to o čem mluvím. Prakticky jenom voda, za šílenou cenu. :)

      Vymazat
  7. značka Desigual mě nikdy nelákala, spíš naopak, jejich oblečení je na mě až příliš strakaté :/

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné :) Až na Alpro a legíny se shodneme ve všem. Alpro deserty mi chutnají hodně i mlíka. Je mi to nějak jedno, hlavně, když nemusím pít kravské mléko. Legíny zbožňuji, ale pššš to jsem nenapsala :D Nejvíc mi asi vadí ty fake a cigarety. Nesnáším cigaretový smrad z oblečení a už vůbec ne z vlasů.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mě vůbec neláká Makeup Revolution, vlastně ani Elf ani podobné značky..

    OdpovědětVymazat
  10. Gumičky mám moc ráda a nezdají se mi tvrdé. Mám teda jen originály. Na Makeup Revolution mi nejvíc vadí, že vykrádá jiné značky (poslední dobou hodně Too Faced) a značka je prostě bez nápadu a je všude :( Alpro mě nebere vůbec, když už mléko, tak jen kravské a to jen k bramborákům a ostatní produkty mi nechutnají. A cigarety, tak to sama víš, že jsme na tom úplně stejně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)