Lednová pětka

Leden byl nejhorší měsíc, opravdu "krásný" začátek do nového roku. Navíc úděsné zkouškové, které se letos táhne od začátku až do konce. Zkoušek mám habaděj, některé se daří na výbornou, jiné jsou jen dobré, ale jsem vážně ráda, že to letos zvládám. Největší radost mám z ústní i písemné zkoušky z angličtiny v úrovni B2. Jsem na sebe vážně pyšná a mám ze sebe radost. Taky vám vejška dává pocit, že jste v něčem vážně dobří, že něco umíte a vážně vám v té hlavě něco nechává? Já jo. Ještě zbývá statistika a budu nejšťastnější.

Za pár dní bych měla nahlásit svou bakalářskou práci a já nemám vůbec žádný tip na téma, natož fakt pod kým si práci vést. U nás je bakalářská práce bohužel výzkum, což mi ve výběru nijak nepřilepšuje a musím ohledně toho řešit spoustu okolností. Snad se s tím co nejdříve poperu.

Jsou ale věci, které mi v lednu dělaly radost:


Jedla jsem tuny avokáda.


A granátového jablka..


Také jsem se chystala na ples.


Těšila se z výborných čajů v dokonalém hrníčku.


Konečně jsem si koupila svou vysněnou Sutton a popíjela nejlepší smoothie u knihovny.

Jaký byl Váš leden? :-)

15 komentářů:

  1. Ahoj, co studujes za skolu a obor? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ať ti výběr BP jde a hlavně pak to její zpracování. Já si taky nebyla jistá tématem, vedoucím, ničím. :/ Navíc mi to přišlo moc brzo.

    OdpovědětVymazat
  3. Ať se balakářka povede na maximum! :)
    Docela by mě zajímalo jak chutná to avokádo, ještě nikdy jsem ho neměla :) !

    OdpovědětVymazat
  4. Ten hrníček je nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Budu držet palce s bakalářkou :) Dostala jsem chuť na avokádo, neměla jsem ho už asi měsíc. A musím zkusit granátové jablko, ještě jsem ho neměla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys tedy měla, je vážně výborné! :)

      Vymazat
  6. Tak já ti držím palce, at ti vše vychází na výbornou a at mas spoustu nápadů a inspirace!

    OdpovědětVymazat
  7. ja som pozerala, či to nie je sutton:) dúfam, že nám ju, čo najskôr ukážeš detailnejšie, tiež som na ňu pozerala, ale radšej by som si ju omacala, no nemám kde:), akú máš veľkosť? kupovala si ju v kamennej predajni?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, myslím, že je to velikost medium a ano kupovala jsem ji v kamenném obchodě Michael Kors Na Příkopech v Praze. Je naprosto dokonalá a pokusím se Vám ji lépe vyfotit! :)

      Vymazat
  8. Krásny článok, ja už som rada, že mám všetko ako tak za sebou, aj keď ma čakajú znova písomky a skoro nič už teraz v predstihu nestíham, čo neviem ako je možné, takže sama som zvedavá. Takou najzákladnejšou vecou je, že soom sa konečne dala ostrihať. :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  9. mňam, taky celý leden jím nejvíce avokáda! zrovna teďko ho jím taky :D :)

    sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. granátové jablko zbožňujem!
    ináč pekné fotky, takéto domáce food edície mám rada

    OdpovědětVymazat
  11. granatova jabka xx

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)