30 Beauty Questions TAG

Jeden z novějších tagů, který jste si mohly prohlédnout třeba u Mii, nebo S0bi, která mě nominovala. Jak jsem se tedy s otázkami poprala já? 

1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?
Myslím si, že to byla průhledná gelová řasenka od Oriflame, nebo bledě modrý stín na oči Gabriella Salvete, který jsem dostala od sestry k Vánocům.

2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou objevila?
Ideální řasenka by měla být prodlužující a krásně přitom řasy zahustit. Nesmí se rozmazávat, slepovat a drolit. Roky miluji Wonderlash od Oriflame, nebo they´re Real od Benefitu. Jsem tedy rozhodně na plastové kartáčky a ráda zkouším nové řasenky.


3. Jaké krytí preferuješ u makeupu?
Střední. Mám flíčky po akné, pigmentové skvrny a pihy, sem tam stále nějaký pupínek, takže lehké krytí je jako žádné krytí. Zároveň v plném krytí se necítím dobře. Do školy ale nosím mnohdy jen korektor, nebo lehoučkou vrstvu minerálního makeupu. 

4. Oblíbená high-end značka?
NARS. Miluji obaly i kvalitu. Ve stínech zbožňuji Urban Decay, spoustu produktu vlastním i od Benefitu, poslední dobou přibývá Too Faced. Avšak tyhle značky řadím spíše mezi "poloviční" high-end.
5. Jakou kosmetickou značku jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale stále jsi se k ní nedostala?
Chanel.

6. Oblíbená značka z drogerie?
Vždy a pouze Rimmel. Podle mě mají fajn makeupy, řasenky a především rtěnky. Pokud nakupuji drogérkovou dekorativku tak jedině Rimmel. Poslední dobou jsem zkusila pár produktů Catrice, ale zatím z nich nadšená nejsem.

7. Nosíš umělé řasy?
Ne.

8. Je některý druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš ven z domova?
Korektor, řasenka a stíny na obočí. Kdybych měla perfektní pleť tak líčení neřeším, ale nemám. Vždy se najde něco, co bych měla zakrýt a od čeho chci řasenkou a zvýrazněním obočí odvést pozornost. 

9. Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho, jako mimino? 
Asi NARS tvářenka Mata Hari. Má první high-end tvářenka, první NARS. Uchovávám ji stále v její papírové krabičce a občas se s ní mazlím. :-D


10. Jak často nakupuješ kosmetiku? Líbí se ti nakupovat makeup po jednom nebo jít na nákup jen jednou za čas a nakoupit produktů víc?
Rozhodně po jednom, kdy se tím produktem dlouho kochám a mám z něj radost, která mi vydrží opravdu dlouho.

11. Máš "kosmetický rozpočet" nebo utrácíš, jak se ti zachce?
Těžko říct, pokud něco opravdu chci, jsem ochotna za to dát hodně peněz. Zas ale musím říct, že jsem schopná si kvůli tomu měsíce nekoupit nic, opravdu vůbec nic.

12. Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní karty? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?
Rozhodně. Třeba v drogérii nekupuji nic bez akce. Pokud potřebuji novou micelárku, dlouho dopředu vyhlížím slevy, to samé s řasenkou, laky na nehty, prostě se vším. U Sephory je to jasné, bez jejich klasické 20% akce tam nic nekupuji. Téměř nikdy nekoupím kosmetiku bez slevy, nebo akce.

13. Jaký typ kosmetiky asi nakupuješ nejčastěji?
Rtěnky, lipstainy. Produkty na rty mě baví nejvíce a řekla bych, že mi výrazné barvy sluší.
14. Upřímně, existuje značka, kterou nemůžeš absolutně vystát?
Zajímavé, jak jsem se u všech tvůrkyň tohoto tagu, které jsem zatím četla, shodla na Mary Kay. Tahle značka mi nikdy nebyla sympatická, už svým prodejem, produkty a především cenou/složením. Nic od ní nevlastním a ani to nemám v plánu.

15. Snažíš se vyhnout se určitým složkám ve složení (jako je olovo, sulfáty, parabeny,...)?
O složení se poslední roky ráda zajímám. Na mou pleť rozhodně nepatří sulfáty a snažím se vyhýbat silikonům. Vlasům opět nedělají dobře sulfáty a pokud je produkt paraben-free tím lépe. Ve všech typech kosmetiky se snažím vyhýbat derivátům ropy (paraffinum liquidum, minerální olej).

16. Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?
Co se týče drogérií tak je to Rossmann a nová Teta. V Hradci Králové není Douglas a Sephora. Fann, nebo Marionnaud, kde by se prodávala kosmetika (v takovém měřítku, v jakém bych si představovala), takže pak asi Sephora v Praze.

17. Péče o pleť: Zkoušíš ráda nové značky a výrobky, nebo si ráda uchováváš svou rutinu?
Nerada testuji nové produkty na pleť, protože je velice citlivá a málokdy přechod na něco jiného snese. Miluji ale zkoušení nové dekorativní kosmetiky, vlasové a tělové péče.

18. Oblíbená "bath and body" značka?
Pokud mám možnost nákupu tak Lush. Ta vůně! Přiznám se, že poslední dobou mě jím rozmazluje především přítel a kdybych mohla, tak mám od nich péči od vlasů až po paty. 

19. Kdybys mohla od teď používat a nakupovat už jen jednu značku, jaká by to byla?
NARS.

20. Jaká značka má dle tvého názoru nejpovedenější obaly?
Všechno elegantní a jednoduché. Chanel, NARS, Bobbi Brown, miluji design meteoritů Guerlain.
21. Jaká celebrita má vždy skvělý makeup?
Těžko říct. Věřím, že celebrity mají perfektní vizážisty a především retušéry. Někdo má také dokonalou pleť, žádné vrásky od narození a nemusí se s ním vlastně téměř nic dělat. Každopádně líbí se mi, jak jsou nalíčené modelky Victoria´s Secret. protože upřednostňuji přirozený look.


Rosie Huntington

22. Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?
Snažím se nekupovat kosmetiku na e-shopech. 

23. Pět tvých oblíbených youtube beauty gurus?
Lisa Eldridge, dvojka Pixiwoo, Michelle Phan, Essie Button, Emma Pickles.


Nádherná Emma!

24. Máš ráda multifunkční produkty, jako stainy, lips and cheeks, shimmer bricks, atd.?
Ano.

25. Jsi v nějaké fázi líčení nemotora?
Řekla bych, že v očních stínech.

26. Používáš primer pod oční stíny?
Ano, Primer Potion od Urban Decay.

27. Kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne?
Tak pokud si myji vlasy tak šampon a maska, následně už jen olejíček a na tom teda nešetřím. Stylingovým výrobkům se vyhýbám, příležitostně použiji lak na vlasy.

28. Co použiješ první - korektor nebo makeup?
Make-up.

29. Zvažovala jsi někdy navštívit makeup kurz?
Určitě, snad se mi to někdy podaří!

30. Co na makeupu miluješ obecně?
Tu ženskost. To jak mi umí zvednout sebevědomí, že si po pohledu do zrcadla mohu říct "vážně ti to sluší!". Miluji, jak jím mohu vyjádřit svou náladu a postoj, kousek toho co se skrývá uvnitř mně. 

Ráda bych, aby v tagu pokračovala Kristýnka z My Secret. A samozřejmě všichni ostatní, budu ráda, když mi sem vložíte odkaz.

Mějte se nádherně a nezapomeňte mi sem napsat, jak byste odpověděly vy, nebo zda se na něčem shodneme. 

3 komentáře:

  1. Taky často nakupuju ve slevách a v Sephoře jsem si ještě nic nekupovala, takže až si tam něco vyhlídnu, tak počkám na tu 20% slevu :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda lak na vlasy používám skoro denně:) hezky zpracovaný tag:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky sepsané! Koukám, že na spoustě věcí se shodneme! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)