Winter TAG

Venku to na zimu opravdu nevypadá a já na sobě vůbec nepociťuji vánoční náladu. Proč si ji trochu nepřipomenout tím, co mám v zimě ráda?

1) Jaký je Tvůj oblíbený vánoční lak na nehty?

Už od druhého ročníku střední školy, si pravidelně v období Vánoc lakuji nehty tímhle smrčkovým lakem od Avonu. Mou vánoční klasikou jsou ale i klasické rudé odstíny, někdy i stříbrné.


2) Jaký je Tvůj oblíbený produkt na rty?

Ač jsou v zimním období rtěnky klasikou, tak v opravdové zimě jsou vážně nepraktické. Často je otřu o lem bundy, nebo šály a rty mi z nich popraskají. Pokud je ale přesto aplikuji, tak jsou to vždy červené, nebo vínové odstíny. Ano i já patřím mezi ty, co na zimu volí tmavou a nebojí se jí! Mým nejoblíbenějším produktem v zimě jsou ale balzámy na rty. Momentálně na rty denně patlám borůvkové Labello. V kabelkách a kapsách nosím balzámů nespočet. 

3) Jaké je Tvé oblíbené zimní oblečení?

Svetry! Miluju je, mám jich spoustu a nejraději nosím už několikátou sezónu pletený mintový z Lindexu.


4) Jaký je Tvůj oblíbený zimní doplněk?

Šály a různé šátky, které přehodím přes svetry. Poslední dobou i výrazné náhrdelníky a hlavně ponožky se sobem!


5) Jaké jsou Tvoje oblíbené vánoční svíčky nebo vůně?

Tak klasika Ikea, momentálně jedu vanilku a lesní směs. Poslední dobou jsme si s mamkou oblíbily i Yankee Candle a tam momentálně ujíždíme na borůvkovém vosku. Ale vůně si ráda užívám i ve vaně a to v podobě voňavých pěn, nebo balistik Lush. Pokud milujete sladkou, žvýkačkovou vůni, doporučuji například Creamy Candy Bath!


6) Oblíbený zimní nápoj?

Čaj, jsem čajová a vždycky budu. Nejraději mám ty bylinkové. V Praze, kde jsem v době adventu byla často si ráda dávám sójové latté a to ať už z Costy, nebo Starbucks.


7) Oblíbený vánoční film?

Sám doma!





8) Oblíbená vánoční písnička?

Doma vánoční koledy neposloucháme, ale mám ráda anglické písně s vánoční tématikou.



9) Oblíbené jídlo nebo sladkost na Vánoce?

Včelí úly a perníčky, které pečeme každoročně s přítelem. Jinak ale na cukroví moc nejsem a těším se na bramborový salát!


10) Oblíbená vánoční dekorace?

Vlastně žádné dekorace doma nemáme, vánoční stromeček vytáhneme na Štědrý den z krabice už ozdobený a celý den se hádáme, kdo ho konečně vytáhne a bývá vystavený tak dva měsíce, protože se zase hádáme, kdo ho uklidí. Mamku ale užije na různé vánoční svícínky, každý rok si nějaký kupuje a každý rok tedy máme nějaký jiný. 

Všem Vám přeji krásné Vánoce, užijte si je a dejte mi vědět, co máte rádi! :-)

2 komentáře:

  1. jé pěkný tag! také miluji Sám doma, svetry a anglické vánoční songy <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)